OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du reda att ta nästa steg? Har du erfarenhet av att leda och inspirera andra? SE HIT!
Information om arbetet:
Vi söker nu en verksamhetsansvarig till vårt huvudkontor i Stockholm. Har du ett varmt kommunikativt ledarskap och sätter laget före jaget? Tycker att integrationsfrågor är viktiga och vill utveckla det tillsammans med ditt team - då kan du vara den vi söker!
I din roll som verksamhetsansvarig kommer du att ansvara för verksamhetsplanering, inventera resurser såsom personal, lokaler och utrustning för beviljade uppdrag och kommande uppdrag samt uppnå resultat för verksamheten.
I uppdraget ingår personalansvar för medarbetare, delegerat arbetsmiljöansvar för medarbetare och deltagare på företaget, resultat- och kvalitetsuppföljning samt arbetsledning.
Omfattning:
Tjänsten är på heltid och inleds med provanställning. Tillträde enligt överenskommelse.
Profil:
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som trivs i en roll där du kan göra en skillnad. Du har mycket god kommunikativ förmåga i tal och skrift. Du trivs att arbeta i en coachande roll, träffa nya människor och bygga relationer. Du tycker om att ta eget ansvar och har god förmåga att planera dina arbetsdagar tidseffektivt. För att lyckas bör du även vara strukturerad, administrativt lagd och van av att arbeta i Officepaketet.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet som verksamhetsansvarig inom bolag som arbetat med Grundläggande moduler, YSM, INAB eller liknande. Det är även meritterande om du är flerspråkig.
Då kontakt med deltagare är en del av arbetet som verksamhetsansvarig finns det specifika krav vad gäller formell utbildning och arbetslivserfarenhet:
Alternativ 1:
Utbildning: Minst 120 högskolepoäng (80 poäng enligt tidigare system) eller motsvarande poäng från Yrkeshögskola inom områdena; Arbetsliv, organisation och personalarbete, studie- och yrkesvägledning, företagsekonomi, arbetslivspsykologi, beteendevetenskap, arbetsterapeut- eller socionomutbildning.
Arbetslivserfarenhet (erhållen under de senaste fem åren): Minst två års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid.
Alternativ 2:
Utbildning: Minst ett års heltidsstudier på eftergymnasial nivå med minst godkänt resultat.
Arbetslivserfarenhet (erhållen under de senaste 5 åren): Minst tre års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid inom områdena arbetsledning med personalansvar, rekryteringsarbete, omställningsarbete, studie- och yrkesvägledning, personal och HR, arbetslivspsykologi eller beteendevetenskap.
Passar beskrivningen in på dig? Har du frågor om tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare Chris Montano på chris@workintegration.se. Sök tjänsten redan idag, då urval sker löpande.