Verksamhetsansvarig till Consort Nordic

Verksamhetsansvarig till Consort Nordic

Arbetsbeskrivning

Vilka är Consort?
Consorts tjänster kan delas in i tre kategorier; försäljnings- och kundservice, försäkringsförmedling och konsultuthyrning.
Consort AS växer kraftigt och på grund av att flera nya kunder behöver fler anställda för sitt nyetablerade kund- och försäljningscenter i Göteborg. Consort arbetar på uppdrag av ett antal av de största och mest ansedda företagen i Norge och Sverige.
Vardagen är varierad och lärorik! Vi letar efter dig som gillar utveckling och att leda och motivera människor mot nya mål. Arbetsmiljön är viktigt och det leder till goda relationer. Consort vill ta hand om de anställdas välmående och potential.

https://www.consortnordic.se/

Uppgifter som Verksamhetsansvarig innebär:
• Bygga, leda och utveckla företaget med stöd från moderbolagets koncernfunktioner, samt säkerställa en helhetssyn på prestationskultur baserad på delning och lagarbete.
• Daglig ledning av företaget med kontor i Göteborg
• Säljträning, coachning och ledning av konsulter - och under 2022; egna teamledare i linje med företagets budgeterade tillväxt
• Deltagande i möten med uppdragsgivare, tillsammans med moderbolagets KAM:er
• Kvalitetssäkring av arbete, ref interna kontrollrutiner relaterade till de olika uppdragen
• Säkerställa synlighet i SoMe och på andra håll

Ansvarsområden:
• Ansvarig för företagets resultat mot budget
• Personalansvar för företagets anställda
• Kontaktperson för svenska myndigheter och företagets redovisningskontor
• Försäkringsansvarig och ansvarig för försäkringskompetensen i bolaget
• Kontakt med rekryteringspartner, Adecco
• Kvalitetsansvarig för företagets leverans

Vem är du?
Consort söker dig som trivs i en uppstarts-/entreprenörsmiljö och som har en vilja att skapa något. Du är en ansvarsfull person med många idéer som du inte är rädd för att pitcha in! Du är utåtriktad, lösningsorienterad och duktig på att sätta upp mål som gör att organisationen och dess medlemmar lyckas. Vi ser gärna att du är prestigelös och öppen för feedback och konstruktiv kritik. Vidare krävs en god kommunikationsförmåga på svenska och engelska i tal och skrift för rollen. Det är även viktigt att du har en bra förståelse för det norska språket då du kommer ha mycket kontakt och möten med dina norska kollegor.

Det viktigaste i din roll som Verksamhetsansvarig är att bygga upp en presentationskultur och att få med dig organisationens medlemmar i uppbygganden av ett team. Kunderna finns på plats, nu behöver vi dig som kan skapa en bra och motiverande miljö för våra medarbetare!

Krav:
• Erfarenhet och yrkeskompetens från försäkringsbranschen / och låneskyddsprodukter
• Ledarerfarenhet med personalansvar
• Gymnasialutbildning
• Ansvarsfullt och oklanderligt uppträdande
• Goda kunskaper i Officepaketet.
• Goda kunskaper i Engelska

Meriterande om du har goda kunskaper i norska, körkort och tidigare erfarenhet från låneskyddsprodukter. Vi ser gärna att du även har en ekonomiskutbildning med dig samt ledarerfarenhet med personalansvar och erfarenhet av att bygga team!

Varför ska du välja Consort?
Genom att arbeta på Consort får du värdefull erfarenhet som kan användas i ett antal branscher, samtidigt som du får friheten att forma din egen arbetsdag och leverera resultat på ett sätt som kommer mest naturligt till dig själv. Förutom en mycket bra arbetsmiljö och samarbete kan vi erbjuda följande:

• Du kommer ingå i ett spännande och växande företag!
• Möjlighet till att bygga ett sällskap från grunden med stöttning från koncern.
• Goda villkor och en god onboarding
• Stora utvecklingsmöjligheter
• Chansen till att bli en del av ett roligt och stöttande team, som gör mycket roligt tillsammans!
• Möjlighet att representera och jobba med bra kunder där man känner att man bidrar!

Om ansökan
Om detta verkar intressant för dig hoppas vi att du skickar en ansökan till oss så snart som möjligt. Vi utvärderar sökande löpande och positionerna kan därmed fyllas innan ansökningsfristen löper ut.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare

Jemima Hammarström via Jemima.Hammarstrom@adecco.se

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Sökord:
Verksamhetsansvarig, Affärschef, Platschef, VD, Teamledare, Personalchef, Försäljning, Försäkringsförmedling, Sälj, Consort, Adecco, Bank, Ekonomi, Finans, Göteborg

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 januari 2022
  • Ansök senast: 20 januari 2022

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Försäljningschef till Midsona

Försäljningschef till Midsona

23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024

Teamleader till Unisale i Malmö!

Teamleader till Unisale i Malmö!

22 november 2024