OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är ett rekryteringsföretag som arbetar med ett brett spektrum av branscher och kunder. För närvarande söker vi en verksamhetsansvarig för en av våra kunders verksamheter inom hemtjänsten i Gävle kommun. Vår klient är engagerad i att erbjuda skräddarsydda sociala och praktiska stödtjänster, med en stark efterlevnad av Socialtjänstlagen (SOL) för att säkerställa en fungerande tillvaro för sina kunder, både i hemmet och samhället.
Om Rollen:
Som verksamhetsansvarig kommer du att leda, planera, utveckla och utvärdera verksamheten, utifrån beviljade biståndsbeslut enligt SOL, och inom givna ekonomiska ramar, så att kunden får en bra omsorg med bra kvalitet. Du kommer att ha samordnare som agerar som arbetsledare. Samordnarens roll blir tillsammans med dig som verksamhetsansvarig att säkerställa kvaliteten och bemanningen.
Omfattning
- Tjänstens omfattning är initialt 50%, med möjlighet till 100% utökning.
Krav
-
Socionomutbildning eller sjuksköterska utbildning med inriktning mot vård, omsorg eller socialt arbete, eller undersköterska utbildning och erfarenhet som ger motsvarande kompetens och bedöms likvärdig och minst två års erfarenhet av liknande vårdarbete enligt socialtjänstlagen. Yrkeserfarenheten får ej ligga mer än fem år tillbaka i tiden.
- Körkort
Egenskaper:
- En kandidat med erfarenhet inom ledning, företrädesvis inom omsorgs- eller hemtjänstsektorn.
- En person med starkt ledarskap och engagemang för att leverera högkvalitativ omsorg och service.
Tillträde
- Omgående
Vi välkomnar din ansökan om du vill bidra till en betydelsefull verksamhet och leda ett team mot framgång i hemtjänstsektorn. Skicka in ditt CV och personligt brev för att bli en del av detta spännande projekt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringsavdelningen
0840022750
Konsultchef