OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill ta dig an utmaningen som Verksamhetsansvarig för att driva ett städföretag.
Företaget har kunder i Helsingborg med omnejd och erbjuder löpande hemstädning, flyttstädning, kontorsstädning och byggstädning. I dagsläget finns 14st anställda i företaget. Det finns dock god potential för företaget att växa och för rätt person är detta en spännande möjlighet och utmaning.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från städbranschen. Goda kontakter lokalt inom fastighetsbranschen samt företag är ett stort plus. Det är även meriterande om du har kunskap eller erfarenhet från att sköta löpande bokföring och allt vad det innebär, så som att hantera fakturering, momsrapporter och skapa löner.
De ansvarsområden/arbetsuppgifter som ingår i tjänsten är bl.a.:
Personalansvar
Schemaläggning
Kundkontakt med privatpersoner och företagskunder så väl nya som befintliga.
Översyn utav bokföring samt tidsvis hoppa in och genomföra ovanstående bokförings moment.
Följa upp och förbättra rutiner och processer för att säkerställa god kvalitet på de tjänster som utförs
Detta är en roll som kräver mycket självständigt arbete. Till att börja med kommer du därför ha nära stöd från nuvarande ansvarig för att säkerställa att du får möjlighet att sätta dig in i arbetet.
Har du några frågor rörande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta oss på mail: Info@helt-rent.se
Vi kommer att gå igenom inkomna ansökningar löpande så vänta inte med att skicka in ditt CV samt ett personligt brev redan idag om du stämmer överens med beskrivningen ovan.