OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som verksamhetschef har du en nyckelroll och du är verksamhetens ansikte utåt. Du är övergripande ansvarig för den dagliga verksamheten, för anställda och för såväl intern som extern kommunikation.
Du får möjligheten att driva självständigt och ta del i utvecklingen av verksamheten. Du ger stöd för medarbetaren att växa, sprider positiv atmosfär runt omkring dig. Du är företagets representant och kommer hålla kontakten med kommunen.
Arbetsuppgifter
Du kommer att driva, planera, leda, utveckla verksamheten. Du har ansvaret i flera enheter och stödjer medarbetare med dagliga uppgifter. Vi jobbar med kommunen, det kan bli ändringar, få nya uppdrag och nya utmaningar, du ska hålla dig uppdaterad med lagar och nya rutiner. Du ska ha koll på enheternas kvalitetsarbete och att rutinerna följs, brukare/kunder är nöjda, trygga och får rätt och hög kvalitet i deras insatser.
Kvalifikationer
Du ska ha dokumenterad relevant högskoleutbildning såsom socionom, vård/omsorg som specialistsjuksköterska med inriktning mot vård av äldre eller annan jämförbar utbildning.
Vi söker dig som har flerårig erfarenhet av arbete i en ledande befattning. Minst 3 års erfarenhet av ledarskap där arbetsuppgifter bestått av: Hemtjänst, boendestöd, LSS, äldreomsorg, avlösning. 18 månaders sammanhängande praktisk erfarenhet av arbetsledning.
Om anställningen
Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning 60-100%
Kontaktinformation
Ansökan med CV och personligt brev skickas till Jean-Philippe Ripert via e-post till jean-philippe@adomicil.se. Vi kommer att genomföra intervjuer löpande och ser därför gärna att du inkommer med din ansökan snarast möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
VD Jean-Philippe Ripert
0736-669969