Verksamhetschef inom Personlig assistans i Gävle

Verksamhetschef inom Personlig assistans i Gävle

Arbetsbeskrivning

Vi vill bli fler hos oss på OP Assistans och söker dig som också vill göra varje enskilt liv rikare, varje dag. Vi söker dig som motiveras av att arbeta med människor, kvalitet, utveckling och vars hjärta klappar extra hårt för omsorg.

I rollen har du ansvaret för helheten kring våra kunders personliga assistans. Du säkerställer, genom vårt dagliga arbete med både upplevd och formell kvalitet, att dina assistansuppdrag upprätthåller god kvalitet och standard. Dina kontaktytor är både internt med centrala stödfunktioner samt externt med exempelvis Försäkringskassan, kommuner, fackliga organisationer mfl.

I rollen ingår arbetsuppgifter kopplade till:

Kvalitetsarbetet och dokumentation

Ekonomi och budget

Personalansvar och medarbetarprocesser för dina kunders assistenter

Arbetsmiljöfrågor

Vi söker dig som:

Trivs i sociala sammanhang och att skapa relationer

Är serviceminded

Är en pedagogisk kommunikatör

Gillar självständigt arbete samtidigt som du har en god samarbetsförmåga

Är strukturerad, duktig på att planera och lösningsfokuserad

Har vana av att jobba administrativt i olika system

Har B-körkort

Gärna har erfarenhet av arbete inom Personlig assistans, det ser vi som meriterande.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, engagemang och driv att vilja utvecklas i din yrkesroll tillsammans med oss.

Mer om tjänsten:

Placeringen är vårt kontor i Gävle.

Tjänsten är heltid och arbetstiden är måndag till fredag.

Resor ingår i tjänsten där övernattning kan förekomma. Det tillkommer även en del arbete förlagt på kvällstid i form av möten och kundaktiviteter.

Tillträde: December 2023, enligt överenskommelse.

Om frågor och mer om rekryteringen

Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan!

Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Regina Lindstedt, rekryterare inom Team Olivia Personlig assistans, per mail: regina.lindstedt@teamolivia.se

Personlighetstester som komplement till din ansökan
Under rekryteringen genomförs personlighetstester som en del i vår urvalsprocess. Tester gör urvalsprocessen mer träffsäker och rättvis för dig som söker arbete hos oss och återkopplar till det som är relevant för tjänsten. Om du går vidare till detta steg får du länkar skickade till dig, och återkopplingen sker automatiskt via systemet direkt efter genomförda tester.

Om oss

Vi på OP Assistans erbjuder personlig assistans grundad på respekt, kompetens och helhetssyn i Gävleborg & NordUppland. Vi erbjuder våra kunder en assistans som tydligt utgår ifrån behov och önskemål där vi samtidigt prioriterar god arbetsmiljö för våra medarbetare. Vi har drygt 55 kunder och 400 medarbetare som är anställda på hel- eller deltid och vårt kontor finns i centrala Gävle.

Inom Team Olivia är vi meningsfullt olika men vår kod och våra värdeord binder oss samman. Vi vill leva upp till, och leva efter att vara: Kvalitativa, Lyhörda, Stolta och Aktuella.

En del av Team Olivia

OP Assistans ingår i koncernen Team Olivia. Team Olivia har utvecklats till ett ledande omsorgsföretag med etablerade bolag under lokala varumärken med drygt 200 verksamheter i Sverige, Norge och Danmark.

Läs mer om Team Olivia här: www.teamolivia.se (https://www.teamolivia.se/sv)

Artiklar i detta ämnet

  1. Samverkan fack och arbetsgivare

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OP Assistans
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 november 2023
  • Ansök senast: 20 november 2023

Liknande jobb


17 december 2024

16 december 2024