OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nordin assistans grundades i Stockholm, med målet att göra det enklare för människor med funktionsnedsättning att leva mer självständigt genom att kunna erbjuda det lilla EXTRA.
Vi finns i Stockholm men har kunder i olika delar i Sverige.
Du är organisationens ambassadör och arbetar för att upprätthålla goda relationer med kunder, närstående, myndigheter och uppdragsgivare. Du säkerställer att kvalitetsledningssystemet följs och därmed säkerställer god kvalitet inom vård och omsorg. Personalansvar är en annan viktig del i arbetet där du bland annat har medarbetarsamtal och lönesamtal samt planerar och rekryterar utifrån personalbehov. Du ger stöd och arbetar för skapa delaktighet och engagemang hos din personal.
I din roll har du kontakt med medarbetare, anhöriga och uppdragsgivare och arbetar nära verksamheten.
I din ledarroll är det viktigt att du är tydlig i din kommunikation, är prestigelös samt är lösningsfokuserad.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.