OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Fabrique Oaxen
Beläget i en underbart vacker miljö ute på Djurgården finner du Fabrique Oaxen – en mötesplats som har någonting för alla; restaurang, vinbar, kafé, bageri och en charmig hotellbåt.
Fabrique Oaxen är det senaste tillskottet i Fabrique-familjen som grundades av Charlotta och David Zetterström 2008. Ända sedan starten har vi bakat med rena naturliga råvaror på ett traditionellt och hantverksmässigt sätt. Även om Fabrique nu finns i tre länder och har sammanlagt 29 butiker och restauranger så är det fortfarande det lokala bageriet vid hörnet. Vi verkligen älskar bröd. Kardemummabullar, levain, rågsur, sesamtoast och croissanter – det tar aldrig slut! Den nygräddade doften, de varma ugnarna och allt som hör ett kvartersbageri till. Om du också delar vår passion är du välkommen att söka jobb hos oss.
Om tjänsten
Planeringen för att öppna Fabrique Oaxen är i full gång! Även om vi fortfarande är vid ritbordet för vårt senaste tillskott i Fabrique-familjen vet vi med oss att vi ska bedriva flera olika och spännande verksamheter; restaurang, vinbar, kafé, bageri och hotell! Dessutom kommer en del av vår produktion att finnas här vilket också innebär ett omfattande arbete med logistik och inköp av varor. Vi söker nu en verksamhetschef som är ytterst ansvarig för hela Fabrique Oaxen och som är den som håller samman, driver och utvecklar verksamheten.
Som verksamhetschef för Fabrique Oaxen leder du den dagliga driften och till din hjälp har du ett team beståendes av flera chefer och ledare. Exakt hur detta kommer att utformas är i dagsläget inte beslutat och du kommer, beroende på när du är på plats, att kunna vara med och påverka teamets utformning.
Kvalifikationer
Detta är en kvalificerad tjänst som ställer höga krav på dig som kandidat. Du behöver ha:
Flerårig erfarenhet av ledarskap där du haft personalansvar över chefer/ledare som i sin tur haft personalansvar för övrig personal.
Förmåga att hantera en diversifierad personalgrupp och leda dem mot ett gemensamt mål.
Ekonomiskt sinne med erfarenhet av att ha budgetansvar vilket inneburit att både sätta, jobba efter samt följa upp budget.
Intresse och fallenhet för logistik och att vara ”spindeln i nätet”.
Goda kunskaper i Excel samt generellt intresse för och kunskap om relevanta IT-system inom området.
I övrigt är det meriterande om du tidigare arbetat med inköp och upphandling av varor inom exempelvis dagligvaruhandel, grossistledet, restaurang eller kafé/bageri.
Ansökan
Ansök på vår jobbsida genom att klicka på länken som det hänvisas till i annonsen. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, så vänta inte med att skicka in din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Hr ansvarig Maria Khalil
Operativ chef Martina Larsson
COO/ operative chef Martina Larsson