OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Cambio är en av nordens ledande leverantörer inom e-hälsa med ett heltäckande erbjudande för hela kedjan inom vård och omsorg. Målet är att erbjuda de mest innovativa digitala lösningarna för regioner, kommuner och privata vårdgivare. Vi är i dag runt 700 anställda i flera länder. Cambio är certifierade av Great Place To Work och i år placerade vi oss på topp 15-listan och fick utmärkelsen ”Sveriges bästa Arbetsplats 2020”!
Din roll och teamet
Brinner du för att skapa band med nya människor, har lätt för att kommunicera och har en passion för att förbättra och digitalisera i våra kommuner? Då är den här rollen perfekt för dig!
I rollen som verksamhetskonsult arbetar du tillsammans med våra kunder för att skapa effektiva flöden och arbetssätt. Du kommer att arbeta i team som består av erfarna konsulter och projektledare med olika bakgrund och erfarenhet.
Du kommer att arbeta på plats ute hos kund med att implementera vårt verksamhetssystem Cambio Viva. Ibland tillsammans med kundens systemförvaltning och ibland direkt tillsammans med representanter från verksamheten.
Vår arbetsplats kännetecknas av ett modernt och coachande ledarskap, respekt för individen, personligt ägarskap, ständig förbättring och att vi månar om varandra som kollegor och medmänniskor. Vid rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Om dig
Som person är du självgående, flexibel och strukturerad. Du har lätt för att samarbeta med andra och trivs med att jobba i team. Du tempoväxlar enkelt och rör dig obehindrat mellan detaljer och den större bilden. Vi ser att du har förmågan att omvandla våra kunders förvaltningar och verksamheters behov till de möjligheter som finns i Cambios produkter och tjänster. Du har ett tydligt kundfokus och förmåga att bygga långsiktiga relationer med kund.
Krav
- Kunna kommunicera obehindrat på svenska i tal och skrift vilket krävs i kontakt med våra kunder
- Bekväm med att hålla utbildningar och presentationer
- Har möjlighet att resa i tjänsten 1-3 dagar/vecka inklusive övernattningar
- Avslutad gymnasieutbildning
Meriterande:
- Erfarenhet från införanden av journalsystem eller andra IT-lösningar i kommunal verksamhet eller hälso- och sjukvård
Plats: Motala/Linköping
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Tillsvidareanställning, med 6 månaders provanställning
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryterande chef Micaela Janefjord på micaela.janefjord@cambio.se
Urval och intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.
Vi ser fram emot din ansökan!