OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Verksamhetskonsult sökes till centralt företag i Växjö
Har du en djup systemförståelse och drivs av att utveckla löneprocesser i större företag? Vill du jobba med intressanta kunder och starka varumärken som verkar i intressanta branscher? Vi söker nu en verksamhetskonsult till vår samarbetskund i Centrala Växjö.
Dina arbetsuppgifter
Som Verksamhetskonsult kommer din främsta arbetsuppgift vara att etablera och utveckla lönesystem ute hos kunder. Du kommer genomföra förstudier för att få en djupare förståelse för kundens processer och behov av systemstöd, sätta upp nytt processtöd hos kund, säkerställa integrationer mot externa system samt genom workshops säkerställa att kunden kan använda det nya processtödet. Du kommer även bidra med testinsatser av systemet samt vid behov göra vissa dokumentationsinsatser.
Som verksamhetskonsult har du en viktig roll i företaget då du kommer arbeta väldigt nära systemen och dina kunder. Vi ser att du som söker brinner för att arbeta i system och vill utvecklas tillsammans med oss. I tjänsten innebär det även till viss del resor då du kommer arbeta ute hos den befintliga kunden med syfte om att göra varje process unik.
Din profil
Vi söker dig som är nyfiken och brinner för möten med andra människor. Du trivs i en roll där du har många bollar i luften och får vara en central del i olika projekt. Vidare drivs du av gott affärsmannaskap och har stort kundfokus.
För att trivas hos vår kund är det viktigt att du är samarbetsvillig och systemorienterad. Vi kommer i denna process lägga stor vikt på personligt men erfarenhet och kompetens inom lönesystem är ett krav för rollen.
Övrig information om tjänsten
* Placeringsort: Växjö
* Omfattning: 100%, dagtid
* Start: Enligt överenskommelse
* Lön: Individuell lönesättning tillämpas.
* Krav: Erfarenhet inom lönesystem.
Är du den verksamhetskonsult vi söker? Då ser vi fram emot din ansökan! I den här rekryteringen har vår kund valt att samarbeta med Maxkompetens AB. Vid frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Kristin Grön på 0470-78 80 54. Vi hanterar ansökningar löpande, så se till att skicka in din ansökan redan idag. Ansökningar via mail tas inte emot på grund av GDPR.
Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och vi finns på 7 orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 400 anställda.
Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri. Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar.
Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.