OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Cambio är en av nordens ledande leverantörer inom e-hälsa med ett heltäckande erbjudande för hela kedjan inom vård och omsorg. Målet är att erbjuda de mest innovativa digitala lösningarna för regioner, kommuner och privata vårdgivare. Vi är i dag runt 700 anställda i flera länder. Cambio är certifierade av Great Place To Work och förra året placerade vi oss på topp 15-listan och fick utmärkelsen ”Sveriges bästa Arbetsplats 2020”!
Din roll och teamet
Har du en passion för att förbättra och digitalisera vården och kan du resa obehindrat på veckobasis? Har du lätt för att kommunicera och brinner du för att skapa band med nya människor? Nu finns det möjlighet för dig att vara med och implementera Sveriges framtida största vårdinformationssystem COSMIC!
För den här tjänsten söker vi flera personer och har två inriktningar. Vi söker både dig som har specifik kunskap inom beställning- och svarshantering, och dig som har arbetat tvärs över COSMIC. I rollen som Verksamhetskonsult kommer du att ingå i Healthcare Consulting som är en del av Business Area Sweden. En av dina viktigaste arbetsuppgifter är att se till att nyttan med våra lösningar realiseras för slutanvändarna i vården. Du kommer i ditt dagliga arbete stötta våra kunder, vilket är en avgörande roll hos oss på Cambio.
Du kommer att arbeta på plats ute hos kund, ibland tillsammans med kundens systemförvaltning och ibland direkt tillsammans med slutanvändarna i verksamheten. Givet rådande omständigheter, där mycket arbete sker på distans, behöver du även kunna hantera kundkontakt och dina övriga arbetsuppgifter via digitala verktyg.
I ditt ansvar ingår:
- Utveckling av våra kunders kompetens och förståelse för våra lösningar
- Verksamhetsanalys, processförändringar och kvalitetssäkring
- Implementering, integrationer och konfigurering
- Utbildningar och workshops
Gemensam nämnare för i princip alla uppdrag är att du agerar applikationsspecialist antingen generellt inom COSMIC eller specialiserat inom beställning- och svarshantering.
Du kommer att bli en del av en unik grupp medarbetare med olika inriktning och bakgrund, där vi har gemensamt att vi tycker att vi har fantastiska kollegor. Dina kollegor är inte bara experter på våra lösningar utan även mästare i konsten att samarbeta, dela kunskap, stötta varandra och fokusera på rätt saker - samtidigt som de jobbar galant på egen hand när det krävs.
På Cambio uppmuntrar vi egna initiativ som bidrar till utveckling av företaget och oss själva. Vår värdegrund bygger på ”Trust, Care, Together” vilket karaktäriserar allt vi gör på Cambio. Dessutom har vi ovanligt trevligt tillsammans.
Om Dig
Som person är du självgående, flexibel, pragmatisk och prestigelös. Du arbetar gärna på egen hand, men är även en lagspelare av rang när så krävs. Du tempoväxlar enkelt och rör dig obehindrat mellan detaljer och den större bilden. Vi ser att du har förmågan att omvandla verksamhetens behov till de möjligheter som finns i Cambios produkter och tjänster.
Krav:
- 5 års arbetslivserfarenhet som konsult inom e-hälsa eller från arbete med systemlösningar inom hälso- och sjukvården
- Gedigen erfarenhet av COSMIC och vårdprocesser, antingen som generalist eller specifikt inom beställning- och svarshantering inom lab
- Möjlighet att resa 3 dagar/vecka inklusive övernattningar
- Kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift
- Högskoleutbildning inom IT eller med vårdinriktning
Meriterande:
- Har arbetat med införande av journalsystem
- Har erfarenhet av arbete med integrationer
Placeringsort: Linköping eller Stockholm
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Tillsvidareanställning, 6 månaders provanställning
Urval sker löpande så varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt.
Vi ser fram emot din ansökan!
Läs mer om oss här! (https://www.cambio.se/om-oss/)