OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Steria är en ledande europeisk leverantör av verksamhetsnära IT-tjänster. Steria tillhandahåller konsulttjänster för våra kunders kärnverksamhet, utvecklar deras IT-system och sköter driften. Koncernen har mer än 18 000 medarbetare i 16 länder och har sitt huvudkontor i Paris. I Sverige erbjuder vi konsult- och systemintegrationstjänster samt lösningar inom IT-säkerhet, infrastruktur och drift- & övervakning. Vi är ca 150 anställda och omsätter ca 230 miljoner kronor. Som Verksamhetskonsult arbetar du med att effektivisera våra kunders verksamhet och arbetsprocesser. Uppdragen kan innebära allt från kartläggning av processer och aktiviteter till att föreslå och implementera förbättringar. Du har erfarenhet av Processmodellering (inkl. dokumentation), Workshopledning, Verksamhetsstyrning, Verksamhetsanalys/utredning. Modeller och metoder för verksamhetsutveckling: verksamhetsanalys, systemutveckling, projektstyrning samt förvaltningsstyrning. Som person är du resultatinriktad med förmåga och intresse av att driva förändringsprocesser. Utöver detta är du entusiasmerande, tydlig och kommunikativ.