OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
LSS-utförarenheten är en stor enhet. Vi som arbetar här är en enhetschef, 8 verksamhetsledare, en bemanningsassistent, en administrativ assistent och en ekonom. Vi assisterar brukare som är beviljade personlig assistans, ledsagarservice, avlösarservice, kontaktperson och korttidsfamilj. Verksamheten styrs av "Lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade" Vi har 512 brukare och räknar med att utföra ca 486.000 timmar i år. Arbetet är spännande och utmanande och ger goda möjligheter till egen utveckling ARBETS- OCH ARBETSPLATSUPPGIFTER Som verksamhetsledare ansvarar du för att assistansen fungerar till brukare med olika funktionshinder. Vi har brukaren i fokus och vill att brukaren ska känna sig trygg med sina assistenter. Du ansvarar även för att personalen ska känna sig delaktig och uppskattad. Du kommer att ingå i enhetens ledningsgrupp. KVALIFIKATIONER Det är önskvärt om du har högskoleutbildning med inriktning på organisation och ledarskap. Det är också viktigt att du har kunskap om, och erfarenhet av, handikappomsorg.
Kontaktpersoner på detta företaget
Kommundirektör Mattias Jansson
08-530 611 51
HR-chef Lena Hadad
08-530 615 20
HR-utvecklare Annette Ragnewall
08-53061034
Fackliga företrädare
08-53061000
Erbjudanden från annonsörer och rekryteringsföre
HR-specialist Agneta Borgestedt
070-886 10 75
Kultur och fritidschef Pernilla Conde Hellman
0708-891873