OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagspresentation
Är du en person som gillar högt tempo, omväxlande arbetsuppgifter och att arbeta med människor? Då kan detta vara rätt tjänst för dig!
Stormtrivs Linköping är ett snabbväxande mångkulturellt serviceföretag som levererar företagsstäd, privatstäd och byggstäd i Linköpingsområdet. Vår affärsidé är att erbjuda företag och privatpersoner professionell städservice av högsta klass.
Stormtrivs i Linköping har cirka 50 medarbetare och våra tillväxtambitioner är höga! Vill du arbeta i ett företag i ständig utveckling så kommer du att trivas hos oss. Vårt hållbarhetsarbete genomsyrar organisationen utifrån miljö, personal och kund. Vår framgång baseras dels på våra nära kundrelationer där vi arbetar med kontinuerlig uppföljning och dels på våra duktiga medarbetare. Vi har givetvis kollektivavtal och är mycket måna om att skapa rättvisa och goda villkor för medarbetarna. Stormtrivs Linköping är en del av Stormtrivskoncernen, som funnits i mer än 20 år. Vi har totalt cirka 350 medarbetare och en omsättning på cirka 100 MSEK. Stormtrivs har verksamhet i Linköping, Jönköping, Borås, Ulricehamn och Nässjö.
Arbetsuppgifter och ansvarsområden
I rollen som Verksamhetsledare kommer du planera, koordinera och effektivisera arbetet för våra medarbetare. Du ser till att vardagen fungerar bra och att våra kunder är nöjda. Du har daglig kontakt med våra kunder och ansvarar för att leverera god service till dem. Du är även delaktig i schemaplaneringen och är support till våra medarbetare så de har rätt förutsättningar att utföra sina uppdrag på bästa sätt. Du ingår i den lokala ledningsgruppen och har personalansvar för samtliga kollektivanställda medarbetare.
Din profil
I denna rekrytering går vi mycket på personlig potential, men för att lyckas i rollen ser vi att du behöver ha minst gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet av personalansvar inom kollektivavtalsbranschen. Du är van vid mycket kundkontakt och vi ser det även som mycket positivt om du tidigare har arbetat inom service- eller tjänstebranschen. Du har goda kunskaper i svenska och engelska samt B-körkort. Du är en van datoranvändare och har god systemvana. Som person är du en ”doer” där du tar tag i saker som dyker upp och får saker gjort. Du är initiativtagande och stabil som person. Du är bra på att anpassa dig efter situation, kommunikativ och är bra på att leda och påverka andra människor. Du har en god planeringsförmåga och är affärsmässig.
Ansök redan idag!
Ansökan
Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!
Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;
Helena Lantz – helena.lantz@unikresurs.se, 0736-560466 Frida Stern – frida.stern@unikresurs.se, 0704-106395
Väl mött!
Unik Resurs
Välkommen till Unik Resurs!
Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång
Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.
Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.
Lycka till!
Kontaktpersoner på detta företaget
Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors
Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin
Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist
örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84