Verksamhetssamordnare

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med och sätta tonen för Sverige och framtidens bästa medlemskommunikation? Lyssna så förstår du vad vi menar, http://sattonen.se/ Visions 186 000 medlemmar gör det!

Under de senaste åren har vi förvandlat Vision till ett modernt och aktivt fackförbund som växer och attraherar nya medlemmar. Vi ser ljust på framtiden, gillar utmaningar och vill hitta nya vägar som gör att vi växer i styrka och har de mest nöjda medlemmarna.

 

Vi söker en verksamhetssamordnare

På Visions center i Västerås är vi 13 anställda som ger service och stöd i olika frågor till förtroendevalda och medlemmar. Nu söker vi dig som vill ha ett roligt och utvecklande jobb hos oss!

Om tjänsten
Som verksamhetssamordnare kommer du att ha en central roll i administrationen av centrets verksamhet och du arbetar nära verksamhetschefen. Tjänsten innehåller stor variation av arbetsuppgifter och kräver att du gillar att göra många olika saker samtidigt.

Arbetsuppgifter



• Administrera samordningen av organiserings- och rekryteringsarbetet samt yrkes- och branscharbetet.
• Administrera kurser och konferenser.
• Sammanställa och följa upp statistik.
• Ansvara för särskilda arbetsområden och projekt.
• Allmänna administrativa uppgifter.
• Vid behov vara stöd i ovanstående till andra center inom Vision.

Vem är du?
Vi söker dig som har några års arbetslivserfarenhet i en större organisation eller företag där du har arbetat med kommunikation,samordning och administration. Du har erfarenhet av att jobba i olika IT-system och är van att arbeta i sociala medier. Du är en god kommunikatör och är intresserad av samhällsutveckling. Du är bra på att planera, är relationsskapande och har en mycket god samarbetsförmåga. Självklart delar du Visions värderingar.

Som person är du:


• Självgående
• Serviceinriktad
• Kreativ
• Strukturerad
• Initiativtagande

Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering på Visions center i Västerås. Tillträde enligt överenskommelse under våren 2017. 

På vår arbetsplats eftersträvar vi mångfald ur alla aspekter.

Du är välkommen med din ansökan och CV senast 30 januari 2017. Ange referensnr 376-2017.

Du ansöker genom att klicka på knappen "ansök" nedan. Vi tar inte emot ansökningar via brev eller mejl.

Kontaktpersoner på detta företaget

AffiKölevik, Verksamhetschef
070-556 44 06
JoakimUnnerbäck, Personalrepresentant
0771-44 00 00
StefanBjörk, Central samordnare
076-1271677
JeanetteForss, Verksamhetschef
070-313 56 61
AndersLenell, Personalrepresentant
060-13 56 73
LindaHjelm, Personalrepresentant
060-13 56 72
Stefan Björk,
076-1271677
KristinaKällgren, Central samordnare
076-776 13 13
UlfSjöberg, Verksamhetschef
0771-44 00 00
CarinaWilén, Personalrepresentant
0771-44 00 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: VISION
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön.
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 9 januari 2017

Besöksadress

Box 7825
None

Postadress

Kungsgatan 28A
Stockholm, 11135

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024