Verksamhetssamordnare | Ludvika kommunfastigheter | LudvikaHem

Verksamhetssamordnare | Ludvika kommunfastigheter | LudvikaHem

Arbetsbeskrivning

Om oss
Ludvika Kommunfastigheter AB och LudvikaHem AB har en gemensam organisation. Tillsammans är vi cirka 140 medarbetare som förvaltar ungefär 455 000 kvadratmeter kommunala verksamhetslokaler som skolor, daghem, kontor, affärslokaler samt bostäder. Vi erbjuder en arbetsplats med trivsel och arbetsglädje.

Hållbarhetsfrågan är viktig inom koncernen och tillsammans med 186 stycken andra allmännyttiga bostadsbolag är vi med i Sveriges största klimatupprop - Klimatinitiativet. Tillsammans med kommunkoncernen arbetar vi, genom mål och strategier, för ett hållbart Ludvika. Besök gärna ludvikahem.se för mer information.


Är du intresserad av fastigheter och dessutom är på jakt efter ett jobb där du får arbeta övergripande med samordning och ansvar för att verksamheten drivs på ett affärsmässigt och effektivt sätt? Vill du ha ett jobb som ständigt bjuder på nya utmaningar och som dessutom är fritt och samtidigt mycket ansvarskrävande? Då bör du läsa vidare!


Om jobbet
Som verksamhetssamordnare arbetar du mycket på uppdrag, har en nära kontakt med hela organisationen samt är ett viktigt stöd för ledningsgrupp och chefer. Den ena dagen är inte den andra lik och dina arbetsuppgifter innebär att du till exempel kommer att arbeta övergripande med HR- och lönefrågor, samverkansfrågor, arbetsmiljö och internkontroll samt upphandling. Andra arbetsuppgifter som bland annat ingår i jobbet är att samordna arbete kring:

* Dokumenthantering
* Affärsplan och måluppföljning
* Inköp
* Systematiskt dataskyddsarbete (GDPR)

Du rapporterar till ekonomichef och tjänsten är placerad i Ludvika.

Om dig
Vi söker dig som har relevant akademisk examen eller har förvärvat motsvarande kunskaper på annat sätt, erfarenhet från arbete med arbetsuppgifterna ovan, har god datorvana samt behärskar svenska bra i både tal och skrift.

Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter samt har kunskap om Lagen om offentlig upphandling (LOU).

För att lyckas i rollen är det viktigt att du har förmågan att arbeta självständigt och har en prestigelös inställning till ditt arbete. Det är även viktigt att du har ordning och reda, kan prioritera arbetsuppgifter samt har ett metodiskt och strategiskt arbetssätt.

Hur du ansöker
Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryterare:
Pär Gårdbro
E-post: par.gardbro@jeffersonwells.se
Telefonnummer: 023-70 55 45.



Sista ansökningsdag är den 15 februari 2023

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

Liknande jobb


Inspektörer med ekonombakgrund

Inspektörer med ekonombakgrund

20 december 2024

20 december 2024

Internutredare

Internutredare

20 december 2024

Utredare

Utredare

19 december 2024