OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PayEx Group är en av nordens främsta experter på betalningar. Det har vi blivit tack vare vårt breda produktutbud, vår gedigna kunskap och kompetens. Vi är en privatägd koncern som startades 1972 med cirka femhundra medarbetare i fyra länder. Våra värderingar är service, ärlighet, kunskap och innovation. Vi ligger i ständig framkant med utveckling av innovativa produkter och tjänster till nytta för våra kunder. Det är därför vi behåller vår plats som experter inom betalningar på alla plattformar, oavsett om det rör sig om fysisk butik eller digital handel.
Vi hjälper dagligen våra kunder med alla typer av tjänster inom rating, billing, fakturering, reskontrahantering, inkasso- och kredithantering.
Genom att göra det vi är bäst på frigör vi tid för våra kunder så de kan göra det de är bäst på!
Är du expert på verksamhetsutveckling? PayEx är experter på betalningar och vi söker nu en driven verksamhetsutvecklare till vår kundserviceenhet, Customer Operations.
I en omvärld där produkter, erbjudanden, priser och teknik blir allt mer lika, blir mötet med kunden en allt viktigare konkurrensfördel. Customer Operations arbetar därför aktivt med att skapa värde i varje kontakt i alla kanaler. Vi erbjuder dig goda möjligheter att utvecklas och att utveckla vår verksamhet enligt våra värderingar; service, innovation, knowledge och honesty.
Ditt uppdrag
Som verksamhetsutvecklare arbetar du med uppdrag som rör utvecklingen av hela eller delar av Customer Operations. Du arbetar självständigt, sätter upp egna mål och driver initiativ utifrån satta strategier och affärsmål. Primärt kommer ditt fokus vara att utveckla vårt koncept för Introduktion och utbildning samt digitaliseringen av kundmötet.
Du är ett stöd för medarbetare och ledare i vardagen samt en ambassadör för värdefulla kundmöten, kompetensutveckling och ständiga förbättringar.
Din bakgrund
Du har erfarenhet av att framgångsrikt utveckla verksamheter inom liknande områden. Du har god förmåga att skapa en helhetsförståelse och är flexibel och kan förändra ditt synsätt och tillvägagångsätt vid förändrade förutsättningar. Du har förmågan att planera, strukturera och leda projekt i mål. Du är driven och sätter upp egna mål och arbetar målfokuserat för att uppnå dem. Du har ett engagerande och coachande förhållningssätt. Du är kommunikativt och retoriskt säker. Du har färdigheter inom digital kommunikation och sociala medier. Du har relevant universitets- eller högskoleexamen eller likvärdig erfarenhet.
Vi lägger stor vikt vid vem du är som person samt om du har erfarenhet av digitalisering av kundmöten och processer.
Ansökan
Du som ser möjligheterna och trivs i ett företag med entreprenörsanda är välkommen med din ansökan, som vi behandlar konfidentiellt. Tjänsten kommer att tillsättas enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag är 2017-01-20.
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringkanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt alla samtal om annonserings- och rekryteringshjälp.
Kontaktpersoner på detta företaget
Mikael Lavér
+46 498-201505
Maria Eliadis
+46 498-202901
Ola Edman
+46 498-20 97 71
Sara Wemnell
+46 72-570 99 67
Dan Rådström
+46 498-20 21 52
Lars Hansson
+46 498-20 23 87
Maria Winarve
+46 498 20 23 02
Mattias Stenström
+46 498209730, +46 702873099
Unionens företrädare Katarina Rosdahl
+46 498-202323
Ola Bröms
+46 498-20 29 53