Verksamhetsutvecklare

Verksamhetsutvecklare

Arbetsbeskrivning

Inspireras du av ständiga förbättringar och har fattat grejen med att det är kunderna som ska gilla våra produkter och tjänster? Då kan du vara vår nya kollega till Team: Verksamhetsstöd & utveckling på Kund- och Partnerservice. Läs mer och ansök nedan.

Vad kommer du att göra?

Som Verksamhetsutvecklare kommer du ha inspirerande stor påverkan på hur Kund och Partnerservice utvecklas framåt. Ett stort fokus i tjänsten handlar om att skapa förutsättningarna för avdelningen att kunna tillgodose och överträffa förväntningarna i kund- och partnermötet. Detta gör du genom att nyfiket och engagerat leda verksamhetsutvecklingen med hjärtat i service och därmed till upplevelsen av Svenska Spel.  

Är du den som kommer att göra det?

Du är lagspelare med driv och en stor vilja att påverka och förändra för att vara i framkant. Du är en förebild med ledaregenskaper som har lätt för att engagera dig och inspirerar andra. Du har en kommunikativ förmåga som gör dig till en naturlig representant för Kund- och Partnerservice i samarbetet med viktiga nätverk. Detta gör du genom att förbättra och utveckla rutiner, arbetssätt och funktioner i verksamhetsstödjande system. Du fångar upp och driver kund- och partnerinsikter samt arbetar med verksamhetsutvecklingsuppdrag. Alltid med ett öga i omvärlden och i enlighet med avtal och SLA. Och självklart med enhetens mål och strategi som riktlinje.

Vi ser även att du:

- Har god förståelse för verksamhet och IT och samverkar i relevanta forum.
- Affärsmässigt analyserar verksamheten.
- Använder processkartläggning som metod för att skapa helhetsförståelse.
- Tar fram beslutsunderlag och bidrar till strategiarbete.
- Leder och deltar i uppdrag så som workshops, projekt och andra initiativ.


Vi ser också att du har:

- Minst gymnasial utbildning, men gärna även akademiska studier.
- Erfarenhet från arbete inom något område så som analys, systemkunskap, service, projekt och/eller kommunikation.


Och är vi de kollegor du vill ha?

Teamet består av tre engagerade och drivna verksamhetsutvecklare, som trivs när det händer grejer. De har tillsammans kompetenser inom kundinsiktsarbete, ledarskap, verksamhetsutveckling, kravställning, test, AI och erfarenheter från projekt och processarbete.

Som ledare för teamet värdesätter jag engagemang, tydlighet och riktning, förtroende och ett trivsamt arbetsklimat, där vi vågar bjuda på oss själva och också lära oss av misstag. Med stolthet månar jag om människor och coachar för mod och egen utveckling samt hur vi tillsammans kan skapa allas bästa jag. Jag talar gärna om vikten av att ta för sig och bygga sitt eget varumärke och på så sätt bidra till Svenska Spels redan attraktiva arbetsgivarmärke. Jag kan beskriva i text hur jag vill leda ett team, men ytterst är det viktigast att handla och agera på samma sätt - att leva och vara en förebild så att andra själva drivs av att ta rygg.

Vi är Svenska Spel

Vi är modiga, nyfikna och vi strävar efter enkelhet i allt vi gör. Vi vill att spel ska vara till glädje för alla - för våra medarbetare, kunder och gäster, för idrotten och för samhället i stort. Vi sponsrar idrottsrörelsen på alla nivåer, förebygger spelproblem och låter vinsten gå tillbaka till samhället.

Om Kund- och Partnerservice

Avdelningen består av några team som gemensamt arbetar nära Svenska Spels kunder och ombud/återförsäljare. Service och att bygga långsiktiga relationer är i fokus och med miljoner kunder och tusentals ombud/återförsäljare gäller det att vara kvick och gilla ”när det händer”.

Ansökan och kontaktuppgifter

Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Visby. Vi gör urval och intervjuer löpande så skicka in din ansökan redan idag, men allra senast vill vi ha din ansökan 30 juni.

Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Maria Zillén, maria.zillen@svenskaspel.se.

Vill du veta mer om rekryteringsprocessen hittar du information här (https://career.svenskaspel.se/pages/rekrytering-pa-svenska-spel?utm_campaign=page_130226_cta_4969676&utm_content=https%3A%2F%2Fcareer.svenskaspel.se&utm_medium=cta-block&utm_source=teamtailor-page). Eller så kan du alltid kontakta vårt TA-team på teamta@svenskaspel.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Ann-Catrine Snis
08-50895453

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Svenska Spel
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 juni 2021
  • Ansök senast: 26 november 2021

Besöksadress

Norra Hansegatan 17
None

Postadress

None
., .

Liknande jobb


22 november 2024

21 november 2024