OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av systemimplementationer och drivs av att öka digitala mognaden i verksamheter? Som verksamhetsutvecklare inom IT hos vår kund får du möjligheten att införa nya arbetssätt och optimera bra arbetsprocesser i ett nytt system tillsammans med verksamheten och leverantören samt även de befintliga systemen.
Ansvarsområden
Rollen är en kombination av implementationsansvarig och verksamhetsutvecklare med systemansvar. Som implementationsansvarig ansvarar du införande av nytt logistiksystem. En del av systemet finns redan på plats för en del av vår kunds logistikverksamhet och nu ska fas 2 påbörjas för resterande del. I projektet ingår att optimera verksamhetsprocesser tillsammans med det nya verktyget. Denna roll kommer vara ca 50% till och med q1 2022. Den andra delen av rollen avser verksamhetsutvecklare med systemansvar där du ansvarar för att förvalta och vidareutveckla befintliga IT-system. I rollen ingår att supporta och utbilda medarbetare för att säkerställa effektiv användning av systemen för att säkerställa en god användarupplevelse. Du kommer även arbeta och svara för att utvecklingsprocessen följs med behovsanalys, kravställning test och implementation.
Arbetstider
Heltid
Kvalifikationer
• högskoleutbildning inom relevant område eller erfarenhet inom relevant område som vi bedömer likvärdig.
• Flera års erfarenhet av att ha arbetat med IT-utveckling, systemförvaltning och verksamhetsutveckling
• Mycket goda IT-kunskaper, gärna erfarenhet av införande av IT-system
• Gärna erfarenhet av Microsoft-miljö (DevOps, SQL-server, Teams etc)
• Talar och skriver svenska flytande
För att trivas i denna roll ser vi att du har en god samarbetsförmåga då rollen kommer ingå i flera förvaltningsorganisationer. Du är serviceinriktad och flexibel i ditt arbetssätt. Vidare är du självgående och har en mycket god förmåga att vara pedagogisk.
Ansökan
Urval kommer att ske löpande. Har du frågor kontakta Madelene Hjelm på madelene.hjelm@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044