Verksamhetsutvecklare med intresse för utredning och kartläggning, Stock...

Verksamhetsutvecklare med intresse för utredning och kartläggning, Stock...

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 2 månader, möjlighet till förlängning
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Behovsanalyser, Planeringsstudier (och upphandling) omfattar kartläggning och analys av nuläge av påverkande omvärldsfaktorer samt av principiella frågeställningar av betydelse. Vilket sedan omsätts i upphandlingsdokumentation(kravställning).

Konsultuppdraget innebär att stödja projektledare. Detta innebär ett stort ansvar för dialog med intressenter, insamlande, sammanställande och analys av data och information samt bidrag i utarbetande av affärsupplägg utifrån strategiska inriktningar för att sedan ta fram ett beslutsunderlag tillsammans med projektledningen.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Minst 9 års dokumenterad erfarenhet i rollen som utredare.
- Utbildad inom projektledning och projektmetodik, såsom PROPS/XLPM eller motsvarande.
- Erfarenhet från minst 2 genomförda uppdrag av strategiskt utredningsarbete i tjänsteinköpsorganisationer
- Erfarenhet av att ha arbetat med strategiska upphandlingsfrågor från minst 3 tidigare uppdrag de senaste 5 åren.
- Minst 2 års erfarenhet från trafikområdet (trafikdrift, trafikupphandling el. motsvarande)
- Konsulten bör minst ha tre års dokumenterad erfarenhet av att arbetat åt en offentlig myndighet/enhet alt. konsulten bör ha erfarenhet av att ha arbetat i en politikerstyrd organisation


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.


Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 augusti 2021
  • Ansök senast: 25 augusti 2021

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


20 november 2024