OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Coop Logistik söker nu en Verksamhetsutvecklare som kommer att vara en nyckelroll i att driva och genomföra förbättringar i verksamheten. Som Verksamhetsutvecklare kommer du att vara terminalens expert på ett processområde och/eller system och arbeta aktivt i teamet för verksamhetsutveckling.
Om tjänsten
Att arbeta med Logistik på Coop innebär att du är en del av en avgörande kedja för att säkerställa att våra varor når ut till butiker runt om hela Sverige. Terminalen i Eskilstuna kommer vara Europas största helautomatiserade terminal för livsmedel och kommer att ha en totalyta på 109 000 kvm, 36 meter som högsta takhöjd samt skapa ca 400 arbetstillfällen vid full drift.
Som Verksamhetsutvecklare kommer du att arbeta i teamet för verksamhetsutveckling på terminalerna och ha ansvar för att leverera prioriterade systemutvecklingsinitiativ. Du kommer också att medverka i införandet av nya metoder och processer och driva kontinuerligt förbättringsarbete. Som en del av ditt ansvar kommer du att vara med och utveckla strategi och plan för systemutvecklingsportföljen på terminalerna, samt utbilda andra inom ditt processområde och vara ansvarig för processdokumentationen.
Om dig
Vi ser att du har:
• Gedigen kunskap att driva förändring och verksamhetsutveckling.
• Goda kunskaper i engelska.
• Stark egen drivkraft, initiativförmåga och förbättringsvilja.
• Affärsmässig och resultatorienterad.
• Lyhörd och inlyssnande men samtidigt stor förmåga att fatta beslut.
• Goda kunskaper om system såsom SAP eller liknande.
• Erfarenhet av verksamhetsutveckling.
• Avslutad gymnasial utbildning med ekonomi, teknik och/eller serviceinriktning.
Om du vill vara med och göra skillnad i Coop Logistiks verksamhet, och utvecklas tillsammans med oss, så är detta den perfekta rollen för dig! Ansök nu och bli en del av vårt team!
Övrig information
Placeringsort: Eskilstuna.
Tillsättning: Omgående eller enligt ÖK.
Anställningsform: Direktrekrytering (tillsvidare med sex månaders provanställning)
Hur du ansöker
För att söka tjänsten klickar du på "Sök tjänsten" ovan och fyller i formuläret eller loggar in med ditt Linkedin-konto nedan. Vänligen kontakta rekryterare Adrian Runsten via e-post: adrian.runsten@lernia.se om du har några frågor eller funderingar.
Vi intervjuar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt!
Lernia är vägen framåt
Lernia är ett av Sveriges största bolag inom bemanning, yrkesutbildning och matchning av arbetssökande. Vi hjälper människor till utbildning och jobb och företag med kompetenslösningar. Vi har utvecklat individers kompetens efter arbetsmarknadens behov i över 100 år och bemannat den svenska industrin i 20 år. 2020 var omsättningen 2 miljarder kronor, vi är cirka 6 000 anställda och finns över hela landet. Vårt mål är minst 10 000 jobb varje år. Läs mer om vårt arbete med att utveckla lösningar som leder till jobb och ett framgångsrikt näringsliv på [www.lernia.se](https://www.lernia.se/).
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin
Hanna Karlsson