OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AB Svenska Spel Spelkortet är ett kundkort som erbjuds Svenska Spels kunder i våra spelbutiker och på Internet.Spelkortet tillhandahåller olika mervärden och spelansvarsverktyg samt ansvarar för att utveckla och stärka relationen med våra befintliga kunder. Spelkortet ska nu utvecklas till att omfatta fler tjänster som också ska göras tillgängliga i fler kontaktytor på sikt.För att uppnå detta kommer ett antal utvecklingsinitiativ drivas, i huvudsak på uppdrag av Spelkortet.Initiativen genomförs tillsammans med representanter från flera olika affärsområden och staber inom Svenska Spel. Din uppgift är att representera Spelkortet i dessa utvecklingsinitiativ, och ställa krav på nya systemstöd, processer och organisationsförändringar som behövs för att uppnå Spelkortets utvecklingsmål.Du kommer även att ansvara för driva egna verksamhetsprojekt och acceptanstest.Du ska dessutom kunna bistå i upphandlingar vid behov av nya tjänster/produkter från externa leverantörer.Vidare kommer du vara med vid införandet av ny funktionalitet och lansering av denna mot anställda, ombud och kunder. Funktionella områden som utvecklingsprojekten omfattar är kundprogramsprocesser såsom kortutgivning, kampanjhantering, kundinformation, kundanalys, kortanvändning hos spelombud, kundsupport, säkerhetsprocesser runt spelkontot mm. Du kommer att ingå i ett mindre affärsutvecklingsteam som ansvarar för utvecklingen av Spelkortet och lanseringen av de nya tjänsterna, och du kommer att rapportera till ansvarig för Spelkortets utvecklingsarbete.Vi erbjuder ett mycket stimulerande arbete med möjligheter att utveckla nya spännande tjänster.Du erbjuds även en arbetsmiljö med många duktiga och engagerade medarbetare - en förutsättning för vår framgång.Vi söker dig som; . Har analytisk förmåga och är affärsorienterad .Har erfarenhet av kundprogram, marknadsföringsprogram eller korttjänster . Har erfarenhet av medverkan i förändringsprojekt som både innehåller IT- och affärsförändringar . Har erfarenhet av affärskravställning .Jobbar självständigt och strukturerat .Har god förmåga att kommunicera i både tal och skrift .Är entusiasmerande, mål- och resultatinriktad samt har en god samarbetsförmåga och en ödmjuk inställning Tjänsten är en visstidsanställning med tillträde den 1 september och beräknas pågå till och med december 2010. Placeringsort är Sundbyberg eller Visby.Fackligt ombud är Roland Norbäck, tel.Din ansökan vill vi ha senast den 17 augusti 2009.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ann-Catrine Snis
08-50895453