OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Byggmax Group är en koncern som utöver Byggmax består av Skånska Byggvaror och Buildor. Idag finns totalt över 150 fysiska butiker och en exploderande e-handel. Ända från starten 1993 har Byggmax affärsidé varit att vara det bästa och billigaste alternativet när hobbysnickare och proffs ska köpa byggmaterial av bra kvalitet. Vi har expanderat kraftigt i Sverige, Norge och Finland de senaste åren och gått från ettrig uppstickare, till att nu vara en av Sveriges tre största byggmaterialkedjor. Ständiga förbättringar och löpande effektivisering har tillsammans med Byggmax förändringsbenägna företagskultur gjort bolaget till ett av branschens lönsammaste. I Lund sitter Byggmax Kundservice som hanterar samtliga kundärende för Byggmax Sverige, Norge och Finland samt Buildor.se
Projektledare/Verksamhetsutvecklare
Byggmax är ett snabbt växande företag som ständigt utmanar marknaden i kampen att nå Sveriges nöjdaste kunder. Här finns en stor hängivenhet att ge kunden bästa service och att hela tiden förbättra kundens upplevelse. Nu lyfts ännu mer fokus på affärs- och verksamhetsstöd inom Kundservice och vi söker nu en Projektledare/Verksamhetsutvecklare som vill vara med att driva och utveckla Kundservice till högsta nivå.
DINA ARBETSUPPGIFTER
Som Projektledare /Verksamhetsutvecklare är ditt främsta fokus att förbättra kundupplevelsen och öka den interna effektiviteten. Du kommer att arbeta nära teamet inom Kundservice och övriga organisation för att hitta nya smarta och effektiva lösningar. Här kommer du att arbeta med varierande projekt där du är med från start och bidrar med nya idéer men också operativt implementerar dessa och följer upp. Exempel på projekt kan vara att implementera nya smarta funktioner i det befintliga systemet, att digitalisera och automatisera olika affärsprocesser eller att skapa digitalt utbildningsmaterial och föra ut detta i organisationen, m.fl.
Du kommer att arbeta väldigt nära såväl Gruppchef som Kundservicechefen och vara deras högra hand i att driva förbättringsarbetet framåt. Målet med satsningen på denna nyinrättade tjänst är att utveckla nya och befintliga processer och skapa en kund- och användarupplevelse i världsklass. Du välkomnas till en självständig roll med stor variation. Byggmax är en snabbrörlig organisation som vågar satsa på nya idéer och lösningar och förstår behovet av att hela tiden ligga i framkant.
DIN PROFIL
Vi söker dig med en eftergymnasial utbildning inom exempelvis systemvetenskap/ekonomi/marknad/försäljning. Du har tidigare ett par års erfarenhet inom Kundservice sedan tidigare och har en god förståelse för hela flödet, från kundens upplevelse till medarbetarens vardag. Du har ett stort intresse för ny teknik och den digitala användarupplevelsen.
Det viktigaste för oss är dina personliga egenskaper! Vi söker en analytisk och driven medarbetare som är nyfiken och inte rädd för att komma med nya idéer och testa dessa. Som person är du initiativtagande och självgående. Du trivs med att arbeta i ett snabbt växande företag och en flexibel miljö. Som kollega är du lätt att samarbeta med och prestigelös. Du bidrar med din kreativitet, kompetens och positiva inställning. Vi ser också att du är organiserad och strukturerad och trivs med att arbeta i en projektledande roll med tydliga deadlines.
ANSÖKAN
I den här rekryteringen samarbetar Byggmax med Maxkompetens. Vid frågor kontakta Rekryteringskonsult Alexandra Ivstam på 044-7814482. Vi tar emot din ansökan via vår Maxkompetens hemsida, www.maxkompetens.se. Vi kommer att arbeta löpande med denna rekrytering så skicka gärna in din ansökan redan idag. Sista ansökningsdag är den 29/6 2020.