Verksamhetsvaktmästare

Arbetsbeskrivning

Åmål vid Vänern är en av Västra Götalandsregionens äldsta städer och är en innerkuststad med cirka 12 500 åretruntboende och ökar i invånarantal. Staden präglas av ett variationsrikt och gynnsamt företagsklimat och har en väl utbyggd barnomsorg och skola med fokus på utveckling. Åmål beskrivs idag av många som en av Sveriges främsta kulturstäder som dessutom har en rik tillgång på många aktiva idrottsföreningar bland annat inom golf, tennis, segling, hästsport och skidsport. Läs mer om Åmål på www.amal.se

Anställningsvillkor
Visstidsanställning 100 % under tiden 2016-10-01 -- 2016-12-31 med möjlighet till förlängning.

Placering
Verksamhetsvaktmästaren är för närvarande placerad vid Enheten Grundskola och Enheten Förskola inom Barn- och utbildningsförvaltningen. Närmaste chef är förvaltningschefen.

Arbetsuppgifter
Verksamhetsvaktmästaren ansvarar bland annat för inre fastighetsskötsel, skötsel av lekutrustning som lekstugor, verksamhetsservice, enklare reparationer och service inom el, vvs samt teknisk utrustning. Som vaktmästare kommer du även vara verksamheten behjälplig med flytt av möbler, utrustning och beställningar av material.

Kvalifikationskrav
Vi har som krav att du har som minst gymnasieutbildning med praktisk inriktning, gärna inom bygg- och anläggning eller annan utbildning/erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Anställningen kräver B-körkort.

Meriterande
Fastighetsskötarutbildning är meriterande men inget krav så även tidigare arbete som vaktmästare.

Personliga egenskaper
Barn- och utbildningsförvaltningen förutsätter att Du är en engagerad medarbetare med god förmåga att ta egna initiativ, att se vad som behöver göras samt att du är serviceinriktad. Du ska ha ett gott bemötande av såväl vuxna som barn och arbetet kräver en stor förmåga till flexibilitet, dialog och kommunikation.

Information lämnas av
Förvaltningschef, Catrin Eriksson, telefon 0532-173 43
Förskolechef, Carina Lavén, telefon 0532-171 33
Kommunal, Joakim Örtegren telefon 0532-172 99

Ansökan
Välkommen med din ansökan i form av personligt brev och CV som ska vara inkommen senast Torsdag den 18/8. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Åmåls kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via epost eller pappersformat. Detta sker antingen via länken ?Jobba hos oss? på Åmåls kommuns hemsida, www.amal.se, eller genom ?Ansök via extern webbplats? på Platsbanken.

Varmt välkommen med din ansökan!

Vi undanbeder oss bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rektor Malin Brunzell
0532-17191
Bitr förvaltningschef/biståndschef Kenneth Bramberg
0532-17130
Enhetschef Birgitta Jonasson
0532-77010
Kanslichef Ida Rådman
0532-17013
Facklig företrädare Marita Burman Linder
0532 17325
Enhetschef Magdalena Blomqvist
0532-17076
Kommunal Joachim Örtegren
010-4428613
Kommunchef Jeanette Lämmel
0532-170 12
Tillförordnad miljöchef Kent Gustawsson
0532-172 82
Vision Marita Burman Linder
0532 17325

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Åmåls kommun
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid Visstid 3 - 6 mån
  • Publicerat: 2 augusti 2016

Besöksadress

Kungsgatan 26
None

Postadress

Kungsgatan 26
Åmål, 66222

Liknande jobb


22 november 2024

21 november 2024

20 november 2024