OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter:
Arbetsorderhantering, registrering, prissättning och slutförande av fakturering.
Garantihantering och slutförande av garantiunderlag samt uppföljning.
Redigering av mekanikers tidsstämplingar för lönesystemet.
Hantering av leverantörsfakturor, vidarefakturering.
Övriga på kontoret förekommande arbetsuppgifter, t.ex. att bistå i kundmottagning och att hjälpa till i reservdelshantering.
Vem är du?
Vi söker dig som är initiativrik, flexibel, effektiv, stresstålig och noggrann. Du bör ha en god förmåga till samarbete då lagarbetet är viktigt. Som person har du ett bra ordningssinne och är förbättringsinriktad. Du värdesätter att arbeta under eget ansvar och har förmåga att självständigt lösa problem. Du tycker det är viktigt att vara i en organisation med stark kultur och tydligt värderingsarbete. Allmänt intresse av fordon är en fördel.
Kvalifikationer
God datorvana och erfarenhet av affärssystem är en merit. Talar och skriver flytande svenska. Goda kunskaper i engelska är en merit. Erfarenhet av service alternativt administration inom tunga fordonsbranschen är en merit.
Arbetstider
Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltid och placeringsort Växjö (Nylanda). Tillträde snarast eller enligt överenskommelse.
Vad kan Atteviks erbjuda dig?
Du får genom anställning hos Atteviks möjlighet att arbeta med en av de ledande aktörerna inom fordonsbranschen och bli en del av en företagskultur som präglas av engagemang, öppenhet och mycket driv.
Ansökan och frågor
Vill du veta mer om tjänsten kontakta vår Platschef i Växjö, Martina Ärleskog på martina.arleskog@atteviks.se eller telefon 0470-75 31 53.
Facklig representant: Dennis Johannesson, 036-34 89 63, dennis.johannesson@atteviks.se.
Välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 30/6-2024. Vi genomför löpande urval och intervjuer.