OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vårt sammansvetsade och oerhört härliga team på Liebherr söker vi nu ytterligare en proffsig och engagerad kollega. Rollen som Verkstadschef är en helt ny roll i Göteborg och du blir en nyckelperson på resan mot ytterligare framgångar och tillväxt i ett bolag som är på stark frammarsch.
Liebherr är framgångsrikt och har en gedigen historia som bygger på erfarenhet och hög kvalitetsmedvetenhet. Att Liebherr-koncernen är familjeägt har hela tiden varit avgörande för vår företagskultur och kommer framåt att fortsätta utgöra en stabil grund för våra framgångar. Som arbetsgivare öppnar Liebherr möjligheter för sina medarbetare att utvecklas och växa vilket gör att människor stannar länge i företaget. Du erbjuds en varm och personlig arbetsplats där alla medarbetare fyller en viktig funktion. Vi har ett prestigelöst klimat där vi hjälper varandra och som ett team lyckas vi nå våra mål. Du är placerad på vår Verkstad i Göteborg
I den här rollen erbjuder vi dig alla verktyg som behövs för att du ska bli en lyckad Verkstadschef. Du kommer att jobba med väldigt fina begagnade maskiner som det verkligen finns en efterfrågan på och som löser kundens behov. Dina huvuduppgifter är att få inbytesmaskiner iordning, ta hand om demomaskiner och ibland ta in kundmaskiner för reparation.
Då bolaget befinner sig i en stark tillväxt är dina utvecklingsmöjligheter stora. Vi sätter stort värde på våra medarbetare och under de kommande åren kommer du att utvecklas i rollen.
Arbetsuppgifter Leder och fördelar arbetet inne på verkstaden i Göteborg.
Skicka och ta emot gods
Planera arbetet med bokningskalender
Se till att verkstaden alltid har full beläggning
Ansvara för bemanning och beläggning
Vara beredd att själv meka med maskinerna om det behövs
Deltar i rekrytering
Personalansvar
Ansvarar för att maskiner och utrustning uppfyller gällande säkerhetskrav och att det finns rätt utrustning för de arbeten som bedrivs.
Ansvarar för ordning och reda på verkstaden, det innefattar lagerplanering, säkerhet och städning.
Ansvarar för att personer som vistas på området har lämplig skyddsutrustning.
Språkkompetens
Du talar och skriver både svenska och engelska mycket bra.
Din Bakgrund
Vi ser att du har en bakgrund inom teknik och du får gärna ha skruvat själv. Du besitter en administrativ kompetens och vi ser det också som meriterande om du har erfarenhet av att leda ett team. Du har förmodligen en fordonsteknisk eller teknisk utbildning
Vi erbjuder 30 dagars semester
Friskvårdsersättning
Företagshälsovård
Pension ITP1/ITP2
Låter detta intressant?
I denna rekrytering samarbetar vi med Valegro Rekrytering Interim. Ansvarig Rekryteringskonsult är Robert Klatzkow, robert@valegro.se, tel. 0735-303798. Vänligen klicka på ”Sök denna tjänst” för att snabbt och enkelt skicka in din ansökan. Vi kommer inte att ta emot ansökningar som kommer via mailen. Vi går igenom urvalet löpande så tveka inte att söka redan idag.
Valegro är ett nischat bolag som rekryterar och hyr ut konsulter inom ekonomi, finans sälj och management samt konsulterar i organisationsfrågor.
Med över 20 års erfarenhet av branschen har vi byggt upp ett stort nätverk av kandidater, konsulter och kunder. Vi hjälper även våra kunder i strategiska frågor kring försäljning och ledarskap.
För oss är långsiktighet och förtroende viktigt. I våra uppdrag har vi alltid kunden och kandidatens bästa för våra ögon och vi gör allt för att du som kund och kandidat ska känna dig trygg med vår kompetens, styrka i leverans och att vi har förstått ditt behov. Våra kunder och kandidater värdesätter vårt engagemang och den personliga service vi ger.