OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund, ett börsnoterat företag inom IT-branschen, söker en supporttekniker som skall vara lite "allt i allo" och arbeta dels med användarsupport via telefon och mail, och dels på plats hos användaren.Du kommer att vara anställd hos IT-resurs och vara uthyrd som konsult hos vår kund.Placering i Kista, Norr om Stockholm.Vi söker en person som har minst ett par års erfarenhet av arbete som Helpdesk- eller supporttekniker.Då kunden är ledande inom Network Attached Storage (NAS) så kommer du på sikt att få lära dig mer om detta och axla ett större ansvar för support på detta område.Det är meriterande om du redan har kunskaper inom detta område men du kommer också att erbjudas utbildning på plats.Vi söker därför en person som är vetgirig och som har viljan och förmågan att utvecklas för att på sikt kunna arbeta med NAS och mer kvalificerade supportuppgifter.Du skall kunna ge användarstöd i Windows 2000 och XP och kunna kontohantering i Windows och Active Directory.Du skall ha gedigna kunskaper i Microsoft Office.För övrigt så bör dina tekniska kunskaper innefatta allmän IT-infrastruktur såsom nätverk, servrar, PC-hårdvara och skrivare.Sist men inte minst så lägger vi mycket stor vikt vid att du är en servicemedveten, lättsam person med hög vilja och förmåga att lära dig nya saker.Urval kommer att ske löpande så vi ser fram emot att ta del av din ansökan snarast möjligt!