OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du bli vår nya medarbetare?
I din teknikroll kommer du att vara placerad i vår kundtjänst och behöver ha kunskap inom Windows klienthantering, Active Directory, nätverk, Office 365, hårdvara och IP-telefoni. Du kommer att stötta våra kunder via telefon, fjärrstyrning eller ute på plats.
Det är därför viktigt att du utöver kunskap inom nämnda områden, även gillar problemlösning, är serviceinriktad, kommunikativ och lyhörd. Du talar och skriver flytande svenska och kan kommunicera väl på engelska vid behov. Jobbet innebär mycket eget ansvar och du förväntas själv kunna prioritera/planera dina uppdrag.
Eftersom tjänsten medför en hel del kundbesök är B-körkort ett krav. Det är också meriterande om du har tidigare erfarenhet av supportuppdrag eller arbete inom IT.
Vänligen notera dina meriter tydligt i din ansökan.
Är detta en tjänst för dig? Tveka då inte att kontakta oss. Intervjuer sker löpande – så skicka din ansökan omgående.