Vi behöver juniora IT-supportekniker! Titta hit!

Arbetsbeskrivning

Gillar du IT och har förmågan att läsa mellan raderna och ställa riktade följdfrågor? Kanon, då måste du läsa vidare.
En trevlig helpdesk med fokus på Firstline ärendeni Malmö söker nu dig som kollega. Vardagen speglas av hjälpsamhet, och teamwork, detta i en kombo av tempoväxlingar. För att lyckas behöver du vara kommunikativ, lösningsorienterad och driven. Självklart är det också viktigt att du har ett genuint intresse för IT och teknik.
Varje dag hanterar du ärende från kunder via telefon, chatt samt e-post. Det är ett växlande tempo där vardagen styrs av händelser i kundens miljö, trots detta håller ni alltid en hög kvalitet och servicenivå.Krav-Svenska och engelska flytande!- Kännedom om Active Directory, Windows Server, Basic nätverk, felsökningMeriterande om-Du har arbetat i servicedesk sedan tidigare- Har ett härligt driv och är prestigelös och flexibel- Har en vidareutbildning exempelvis från YH eller Universitet
Vi letar efter dig som brinner för IT och service. Du har troligtvis en IT-utbildning i grunden. Det är ett plus i kanten om du har erfarenhet av 1st line support sedan tidigare. Vi ser gärna att du har kännedom om exempelvis Active Directory, Windows 7/10, Basic Nätverk (TCP/IP, DNS, DHCP), Felsökning, Ärendehantering samt Mobila enheter. Det är viktigt att du är lyhörd och värdesätter goda kundkontakter. Det är även avgörande för rollen att du är analytisk, noggrann och kan arbeta strukturerat.
Joina oss!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gigstep
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 oktober 2024
  • Ansök senast: 31 oktober 2024

Liknande jobb


2 november 2024