OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Från vår ekonomiavdelning i Skellefteå sköter vi all fakturering och redovisning för bolagets tolv enheter i Sverige, med rapportering mot det finska moderbolaget. Vi ser positivt på framtiden och känner att det finns behov av att stärka upp vårt team med en till medarbetare
Du kommer att vara delaktig i vårt faktureringsteam som sköter faktureringen för hela Sverige. I och med att vi fakturerar både inköp och försäljning av material, för både privatpersoner och större företagskunder, kan du vänta dig ett jobb med varierande arbetsuppgifter. I arbetet ingår förutom fakturering även avstämningar samt en del bokslutsarbete.
Arbetet är omväxlande och stundtals intensivt och det är därför viktigt att du kan prioritera även i stressiga situationer. I din roll kommer du att ha mycket kontakt med både kunder och medarbetare runt om i Sverige. Det är därför avgörande att du har ett serviceinriktat arbetssätt och ger ett bra bemötande i all kontakt med andra.
Som person är du ansvarskännande, noggrann och har god datorvana samt ett intresse för såväl administration som för bolagets verksamhet.
Vi förutsätter att du har ekonomisk bakgrund och minst ett par års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Eftersom vi har internationella kontakter är kunskaper i engelska ett krav.
Frågor om denna tjänst besvaras av controller Claudia Graniti på telefon 0910-71 17 79 eller HR-ansvarig Anders Isberg på telefon 0910-71 17 74
Vi genomför intervjuer löpande under ansökningstiden så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Sista ansökningsdag 14:e april.
Vi har valt samarbetspartners i denna rekrytering och undanber oss all kontakt från telefonsäljare
Kontaktpersoner på detta företaget
Anders Isberg
091071774