OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet som koordinator, office manager eller liknande och vill kliva in i en ny och spännande roll hos ett av världens kanske mest välkända företag? Ett nytt kontor ska etableras här i Stockholm och här ges möjligheten till en både bred och utvecklande roll samtidigt som du är en central person för både interna och externa kontakter såväl nationellt som på Nordisk nivå. Den här möjligheten vill du bara inte missa, tveka inte att söka då processen kan gå snabbt!
Om tjänsten
Idag har man i Europa kontor i Amsterdam, London, Paris, Madrid, Rom och Berlin och Stockholm och Köpenhamn står näst på tur. Under augusti får företaget tillträde till det nya kontoret här i Stockholm där det ska renoveras och skapas magi för att passa företagskulturen och behoven. Det här kommer bli ett kontor utöver det vanliga! Du kommer initialt att ha en central roll i koordineringen och skapandet av den framtida arbetsmiljön för att sedan mot hösten när pusselbitarna börjar falla på palts kunna fokusera framåt och mer på övriga ansvarsområden för tjänsten. Tjänsten är bred och passar dig med en ”hands on-attityd” som vill vara navet och ansiktet utåt i en färgstark och händelserik miljö.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Skapa och bidra till en välkomnande och härlig miljö på kontoret för såväl interna kollegor som besökare
• Ansvara för receptionen
• Kommunicera och koordinera besök
• Ansvara för att stötta interna kollegor med koordinerande eller administrativa arbetsuppgifter
• Hantera inköp och inventering av arbetsmaterial och förbrukningsvaror
• Administrera och uppdatera interna dokument och manualer
• Administrera och stötta vid onboarding av nya kollegor
• Vara en central part i arbetet med att ta fram samarbetspartners och ha kontakt med leverantörer så som hyresvärd, städbolag, catering och liknande
• Delansvar och planering och koordinering av olika projekt och events för kontoret
• Samarbeta med Workplace food & beverage mangaer
• Visst ansvar för kontorets gemensamma kostnader
• Delansvar för säkerhetsfrågor på kontoret
Vem är du?
Det här är verkligen en roll för dig som söker en tjänst utöver det vanliga med stor passion och driv i ditt arbete. Du är en positiv person som älskar att överträffa andras förväntningar och sprider glädje. Rollen förutsätter att du har en naturlig känsla för service och är kommunikativ och lyhörd. Du trivs i de flesta sociala sammanhang och är lösningsorienterad och självgående i ditt arbetssätt. Vi tror att rätt person har några års erfarenhet i en liknande roll och kommer från en flexibel och snabbrörlig organisation. Företagsspråket är engelska så tjänsten förutsätter att du är flytande i både tal och skrift.
Viktigast av allt i den här processen är dock din personlighet och dina ambitioner. Företaget har en stark och unik företagskultur som andas framgång, passion och öppenhet. Här kommer du att trivas om du uppskattar en miljö med högt i tak, mycket flexibilitet, stor kreativitet och nyfikenhet samt en stark gemenskap.
Övrig information
Tjänsten är initialt ett konsultuppdrag där du kommer att arbeta dedikerat för vår kund men vara anställd hos oss på Poolia. Planerad start är 1 augusti och 6 månader framåt med mycket goda möjligheter att bli överrekryterad efter den initiala perioden. Du kommer att vara placerad i centrala Stockholm och i huvudsak arbeta vanliga kontorstider.
Urval och intervjuer sker löpande och ambitionen är att tillsätta tjänsten snarast möjligt.
Ansökningar tas emot via annonsen på Poolias hemsida!
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Arkestål
Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist
Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson
Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson