OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget:
Optimal Assistans i Göteborg AB startades 2005. Det centrala för oss är att skapa en individuellt utformad assistans som är Optimal för varje enskild individ: Optimal Assistans i Gbg AB som finns Nära Dig och är Delaktiga i hur Du vill ha Din assistans som ger Dig Självständighet.
Som personlig assistent hos oss på Optimal Assistans får du tillgång till kompetensutveckling, du har också nära kontakt med din närmaste chef och en trygg arbetsmiljö. Vi har kollektivavtal med KFO-kommunal samt erbjuder friskvårdsbidrag.
Vi söker dig som:
• Är lyhörd, stabil och trygg person
• Kan ställa upp och vara flexibel samt jobba dag, kväll och helg.
• Har erfarenhet av arbete inom vård och omsorg
• Har körkort (gärna)
Du har ett professionellt förhållningssätt och är trygg i din yrkesroll. Du har erfarenhet av arbete som personlig assistent. Du tycker om utmaning och kan arbeta efter rutiner men kan också ta självständiga beslut utefter situation utifrån kundens behov och önskemål. Du är en empatisk och inkännande person, med ett gott humör.
Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet.
Arbetsuppgifter:
Brukaren är en dam som behöver hjälp i sin vardag vilket bla. innefattar hjälp med matlagning, medicin-hantering, städning, och följa med på aktiviteter. Det förekommer också intimhygien, lyft och förflyttningar.
Det finns en hund i hemmet, så du bör ej ha pälsaqlergi .
Du har erfarenhet av att arbeta med personer som har funktionsnedsättning och är lyhörd för kundens behov.
Ange referens: ROTTNE
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor