OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Flexlife Konsulting är en del av Tranpenad koncernen. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av personal inom områdena kontor & ekonomi, sälj & marknad samt logistik. Vi bemannar dagligen i regionerna kring Göteborg, Stockholm, Trollhättan och Jönköping. Vi på Flexlife Konsulting är kollektivavtalsanslutna och kvalitets-, miljöcertifierade.
Som konsult hos oss blir du en del av vår bemanningsstyrka och får en unik möjlighet att på kort tid utöka din arbetslivserfarenhet och ditt professionella kontaktnät. Vår viktigaste tillgång är våra kompetenta konsulter och vi är ständigt på jakt efter fler duktiga medarbetare!
Om tjänsten
Vi rekryterar nu för kunds räkning en skarp Customer fulfillment leader. Kunden är globalt ledande av elektriska verktyg och tillbehör och produkterna marknadsförs i över 100 länder.
Du kommer jobba i en liten grupp på Göteborgskontoret, men närmaste kollegor finns även i Holland och Belgien. Du kommer att arbete med löpande prognosarbete och planering av flödet. Du jobbar nära Säljteamet, Supply planners samt Kundtjänsten. Du kommer att ansvara för egna produktgrupper genom hela kedjan och därmed samarbeta med kollegor ifrån varje avdelningen genom processen. Du kommer att arbeta i olika prognossystem samt Excel. Du genomför dagligt arbete med framtagning av rapporter och mätning av leveransprecision. Alla delar i processen knyts samman i Sales operation planning. Mycket av kommunikationen sker på engelska i tal och skrift.
Din profil
Vi tror att du som söker har en utbildning inom Supply Chain. Kanske har du redan arbetat i denna roll ett par år eller har du haft en nära roll till denna tjänst på ett företag och har förståelse för denna del av processen. Du är en sifferperson med hög analytisk förmåga som arbetar strukturerat under deadlines. Du har lätt för system och en naturlighet för att se samband. Då du ansvarar för egna produktgrupper i denna roll så har du ett eget driv och är självgående i ditt dagliga arbete. Du är även en riktig teamplayer och har lätt för att samarbeta och gemensamt hitta lösningar för att nå högsta kvalitet och kundnöjdhet. Du gillar högt tempo och triggas av att nå uppsatta mål.
Vi ser att du har med dig:
- Utbildning inom Supply Chain
- Order/Supply erfarenhet
- Flytande engelska i tal och skrift
- Vana av att jobba mot deadlines
- God systemförståelse
- Analytisk förmåga
- B-körkort då en del resor sker
Meriterande:
- SAP
- JDA
Arbetstider och övriga villkor
Omfattning: Heltid
Placering: Göteborg
Lön: Marknadsmässig
Typ av uppdrag: Rak rekrytering
Ansökan
Tjänsten kommer att tillsättas omgående så urval och intervjuer kommer ske löpande så skicka din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Ahlén
0708-338419
Maria Ahlén
0708-33 84 19
Marcus Johansson
0708-429471
Marcus Johansson
0708429471
Maria Ahlén
Milvi Piibeman
0704-204421
Maria Ahlén
Milvi Piibeman
Sara Wilck
Jan Hagström
0704-202530