OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arena Personal startades 1994 och ägs av Norges Investor.Kontor finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro, Södertälje, Eskilstuna, Västerås, Fagersta och Sundsvall.Bolaget arbetar med rekrytering och uthyrning av volymtjänster och specialister.Styrkan ligger i kreativitet, hög kompetens och ett aktivt kandidatnätverk Verksamhetsområden: Kontor & Administration, Ekonomi, Sälj & Marknad, Industri & Teknik, Logistik & Transport, Bygg & Fastighet, Fordon, IT, HR.I din roll som utbildningsadministratör på detta företag kommer du att få arbeta med alla de förekommande arbetsuppgifter som rollen innebär.Du kommer att ha kontakt med kunder, deltagare och lärare både i telefon och via e-post.Du kommer att arbeta i ett utbildningsadministrativt system (LMS), ta fram underlag för fakturering samt arbeta i projekt. Krav på person Du bör ha minst gymnasial utbildning samt erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.Goda språkkunskaper i svenska och engelska är ett krav då du kommer att arbeta i en internationell miljö.En fördel är om du har kunskaper i Finska och/eller Danska, både i tal och i skrift.Du har god datorvana och behärskar Office paketet utan problem.Du är mycket noggrann, kundorienterad, strukturerad och trivs med administrativt arbete.Du är van att hålla många bollar i luften och tycker om att arbeta i ett högt tempo.Självklart har du hög social kompetens och är självgående, men har även lätt för att samarbeta med andra.Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.Vi ser gärna att du är boende i/kring Nyköpingsområdet.