Vi rekryterar nu en växeltelefonist till Bilia

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Bilia söker nu en telefonist till sin centrala växelfunktion i Västerås.
Vi söker dig som brinner för att ge en god service, trivs med mycket kundkontakt och gärna ger "det lilla extra"!

Bilia har under hösten 2013 etablerat en central växel som bemöter företagets kunder i hela landet.
Nu söker vi dig som vill följa med på resan och vara med att utveckla verksamheten. Vi söker en glad, positiv och mycket serviceinriktad person som med stort engagemang delar Bilias målsättning att blir branschens bästa servicebolag!

Du kommer att arbeta på Bilias centrala växel och ingå i ett team.
Som telefonist kommer du arbeta med att bemöta Bilias kunder i en första kontakt via telefon, för att sedan hjälpa och styra dem rätt i organisationen.
Du kommer därmed vara företagets ansikte utåt och vara en viktig första kontakt.
Bilia kommer löpande utveckla en passande lösningsgrad så att de på bästa och effektivast sätt kan hjälpa sina kunder.
Dina arbetstider kommer att följa ett rullande schema.


Din profil

Du som söker har minst gymnasiekompetens och några års yrkeserfarenhet från serviceyrket eller liknande, där du haft daglig kontakt med kunder via telefon.
Du är en mycket van datoranvändare och snabb på tangentbordet.
Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.

Personliga egenskaper:

• Mycket serviceinriktad med kundens bästa i ständigt fokus
• En god kommunikatör som har lätt för att prata med alla typer av kunder
• Professionell och trevlig i ditt kundbemötande
• Glad, energisk och pigg – en person som trivs med tempo
• Du ser nya arbetsuppgifter som en positiv utmaning

För en jämnare könsfördelning ser vi gärna manliga sökande.

Vi erbjuder

Bilia genomsyras av en äkta vilja att ge god service och se nöjda kunder. Det är därför av yttersta vikt att företagets medarbetare är både kompetenta och engagerade. Självklart får du en god introduktion när du börjar för att snabbt komma in i verksamheten och företagskulturen. Bilia tänker nytt och de tänker stort!

Alla ansökningar kommer att behandlas löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag - ansök därför redan idag!

Om verksamheten

Bilia har anläggningar i Sverige, Norge och Danmark. På samtliga marknader erbjuds kunderna bilförsäljning, finansiering, verkstadstjänster samt tillbehörs- och reservdelsförsäljning. I Sverige är vi auktoriserade återförsäljare för Volvo, Renault, Ford, Hyundai & Dacia med anläggningar på över trettio orter.

Ansökan

Tre enkla steg till ditt nya jobb:

1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag - ansök därför redan idag!
Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Kontaktpersoner på detta företaget

Emelie Eriksson

Maria Danielsson
08-58711731
Göran Särnholm
08-545 788 82
Ulla Mogard

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja

Morgan Sehlberg
08-587 117 47
Maria Danielsson
08-587 117 31
Stefan Olsson
08-587 117 36
Thobias Ahlqvist
016-14 28 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 3 juli 2015

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Alströmergatan 14
Stockholm, 10425

Liknande jobb


23 december 2024

12 december 2024

11 december 2024