OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företaget DocuPartner startade för sex år sedan och har idag växt till ett företag med 20 personer. Tillsammans säljer vi kontorsmaskiner av märket Xerox för drygt 50 miljoner kr per år. Vi är ett företag där vår verksamhet präglas av högt tempo, snabba beslut, samt en professionell kompetensnivå inom dokumenthantering. Gå gärna in på vår hemsida www.docupartner.se och läs mer om oss. Produkter Vi marknadsför Xerox, världens kanske främsta multifunktionella kontorsmaskiner, skrivare, kopiatorer, faxar och scanners. Arbetsuppgifter Utföra levereranser & installation av kontorsmaskiner i Stockholmsområdet. I samband med leveransen skall kunden utbildas i hur man använder utrustningen. Du är ansvarig för lagret och alla inkommande/ utgående leveranser. Upppackning, förinstallation samt funktionstest utförs innan leverans. Vem är du? Arbetet är självständigt och kräver att du har en egen initiativkraft. Du kommer att tillbringa mycket tid ute hos våra kunder varför du behöver vara socialt kompetent och ha en genuin vilja att ge mycket god service. Du pratar bra svenska men klarar dig även bra på engelska. Du skall ha grundläggande kompetens inom IT och en vilja att lära dig mer. B körkort är ett måste, leveranser sker med lätt lastbil. Du är inte rädd för att hugga i, det händer att det är tunga lyft ibland. Vad kan vi erbjuda dig? Vi eftersträvar en trivsam och öppen atmosfär med utpräglat samarbete inom organisationen. Personalpolitiken bedrivs i positiv och obyråkratisk anda. Goda arbetsinsatser premieras via personlig utveckling, bonus eller annan lämplig form av belöning. Arbetet är fritt och omväxlande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Försäljningschef Annette Rising
0722337711