OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ARBETSUPPGIFTER
Vi söker nu en administrativ assistent på 50% som organisatoriskt kommer att vara placerad på Närvårdsavdelningen. Du är lite av spindeln i nätet, en funktion dit många medarbetare vänder sig i olika frågor.
I tjänsten ingår att stödja chefer och verksamhet på bästa sätt med det löpande administrativa arbetet. Du arbetar med administrativa arbetsuppgifter rörande ekonomi- och personalfrågor som till exempel personaladministration och fakturahantering. Som assistent hos oss ingår schemaarbete i Heroma och främst daglig rekrytering vid ordinarie personals frånvaro.
Du kommer att ha många kontakter internt på enheten, inom regionen och dess stödfunktioner. Även en del externa kontakter förekommer.
Vi erbjuder ett intressant, omväxlande och ansvarsfullt arbete.
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har gymnasieutbildning inom administration, eller annan utbildning och erfarenhet som arbetsgivaren bedömer vara likvärdig. Vi ser gärna att du har erfarenhet från personaladministrativt arbete med schemaläggning och bemanningsplanering. Erfarenhet av att arbeta med fakturahantering är också meriterande.
Som person är du flexibel, strukturerad och har förmåga att hantera flera uppgifter parallellt. Du har god samarbetsförmåga, ett bra bemötande och ett förtroendeskapande arbetssätt samt är kommunikativ och initiativrik. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
ÖVRIGT
Vill du veta mer om jobbet är du varmt välkommen att höra av dig till oss.
Intervjuer kan komma att ske fortlöpande under rekryteringsprocessen.
Vi har gjort vårt val av rekryteringstjänster och avsäger oss vänligt men bestämt ytterligare erbjudanden.
Kontaktpersoner på detta företaget
Vik Verksamhetschef Strömsund Marie-Louise Oscarsson
T.f enhetschef Barbro Gustavsson
0670-165 16
Enhetschef Elisabeth Sundequist
Enhetschef Marita Lindman
0670-16539, 070-6140062