OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi startar bussutbildning på uppdrag av Arbetsförmedlingen och söker en driven platschef med administrativ ådra! Vi erbjuder dig att vara med på resan att bygga upp verksamheten tillsammans med både erfarna och nya kollegor. Vi jobbar i en tajt organisation med stort mandat, en genuin omsorg om varandra med närhet till beslut. Vi tror på att vi lyckas tillsammans!
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta som ledare med operativt ansvar för administration, gärna inom arbetsmarknadsutbildning.
Tjänsten som platschef är en operativ och administrativ roll där du är ansvarig för och driver etablering, uppbyggnad och utveckling av orten. Du har det administrativa ansvaret mot lokal Af enligt avtal. Ett omfattande ansvar som innebär bl a
Att svara för att utbildningen bedrivs enligt avtal avseende administration och dokumentationskrav.
Att dokumentation upprättas för varje deltagare efter genomförda förberedande insatser.
Att löpande under utbildningen kontrollera att deltagarnas individuella utbildningsplaner (IUP) upprättas och följs både till innehåll, deltagarens utbildningstid och scheman.
Att deltagarna erhåller APL och att handledare får handledarutbildning
Vidare har du personal- och resultatansvar
Du har erfarenhet av och kunskap om KA Web
Vi ser att du har god kunskap om arbetsmarknadsutbildning och erfarenhet från transportbranschen
Vi gör urval och intervjuar löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan ansökningstidens utgång. Varmt välkommen med din ansökan!