OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du snabb i fingrarna och tycker om att arbeta i team? Är du serviceminded och vill ge det lilla extra? Då har vi tjänsten för dig!
Vem är du?
Vi söker dig som är driven, positiv och tycker om att arbeta i en fartfylld organisation!
För att passa i rollen är du administrativt lagd och har en analytisk förmåga. Vidare har du en god datavana och van att arbeta i Officepaketet. Du kommer arbeta i ett team på ca 12 personer med stark lagkänsla, därför är det viktigt att du tycker om att samarbeta med andra och är ödmjuk i ditt sätt.
Din Profil:
- God datavana och väl förtrogen med Officepaketet
- Flexibel, lyhörd och öppen för förändringar
- Snabb i fingrarna
- Besitta en analytisk förmåga
- Trivas i att arbeta i grupp men även vara självgående
- Telefonvana
- serviceinriktad personlighet
Meriterande:
- Erfarenhet av ett administrativt arbete
- Kunskap om elektroniskt informationsutbyte
Hur ser din arbetsdag ut?
Huvudsakliga arbetsuppgifter består av att hantera rättelser i transportkedjan samt inkommande orderinformation via EDI från kunderna. Du kommer ha en tät kontakt med kunder vilket kräver att du är en serviceinriktad person.
Vad erbjuder vi?
Kunden är verksam i speditionsbranschen och finns i Värnamo. Du kommer att ha din anställning hos oss på Junic och arbeta som uthyrd konsult hos vår kund. Tjänsten är en heltidstjänst med främst arbetstid på dagtid men det kan även förekomma kvällsarbete till en viss del. Tillträde omgående.
Din ansökan
Du söker tjänsten genom att registrera ditt CV och ett personligt brev på junic.se senast den 31 december. Vi arbetar med ett löpande urval, så vänta inte med din ansökan!
Har du några frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Susann Lothian på 0371-830 54 eller susann@junic.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Susann Lothian
Carolina Håkansson
0371-830 53
Niclas
Niklas Andersson
Nadja Persson
0762415621
Outi Mäkinen Fränberg
0722003107