OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Till vår kund i Växjö söker vi nu en engagerad administratör. Dina arbetsuppgifter består huvudsakligen av att hantera inkommande mail, fördelning av ärenden internt samt mot kunder inom olika regioner. Du arbetar även med kundkontakt via telefon och mail. Det är av stor vikt att du trivs att arbeta mot uppsatta mål då samtliga ärenden ska behandlas inom en tidsram. Som administratör blir du en viktig lagspelare i ett positivt och framgångsrikt team där ditt arbete verkligen gör skillnad.
Uppdraget löper på heltid och uppstart kan ske med kort varsel varpå vi gärna ser sökande som är tillgängliga omgående. Uppdraget löper tidsbegränsat med möjlighet till förlängning.
Din profil
Du som söker har alltid kunden i största fokus. Du trivs med att ta ansvar och är lyhörd inför din omgivning. Arbetet ställer även krav på egenskaper som struktur och noggrannhet. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av liknande arbete. Du har lägst gymnasieutbildning samt behärskar såväl svenska som engelska i tal och skrift.
Som konsult på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit. Då urval sker löpande ser vi fram emot din ansökan redan idag.
Välkommen med din ansökan!
Om oss
Inpeople grundades 2010 och är specialister på moderna, skräddarsydda personallösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vi är en HRM-partner till många av sydostregionens mest framgångsrika företag. Vår nisch är företag som vill ha hög kvalitet och perfekt resultat. Vi är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting - nischat mot chefer och specialister. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi är cirka 300 hel- och deltidsanställda. Välkommen till ett annorlunda HR-företag!