OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se
Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.
Vad vi erbjuder dig
Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef varje vecka, i många fall varje dag.
Dina arbetsuppgifter
Till vår kund söker vi nu en Customer Experience Assistant för att konsultuppdrag på minst sex månader med start omgående och med goda möjligheter till förlängning. Företaget är en del av en större koncern och erbjuder lösningar inom logistik och transport och har kontaktytor världen över. Tjänsten är belägen på deras svenska huvudkontor i centrala Stockholm.
Som Customer Experience Assistant kommer du att arbeta back office och ansvara för att företagets masterdata är korrekt uppdaterad. Du kommer att inhämta rapporter från olika interna funktioner i bolaget men även från externa funktioner och säkerställa att dessa rapporter är korrekta för att sedan införa informationen i deras egenutvecklade system.
Huvudsakliga arbetsuppgifter;
- Inhämtande av masterdata, exempelvis valutakurser, tullinformation etc.
- Införande av masterdata i diverse olika system.
Du kommer att löpande arbeta mot uppsatt deadlines och ha Excel som främsta arbetsverktyg.
Din profil
Vi söker dig som har gedigen erfarenhet från administration. Har du tidigare arbetat inom logistikbranschen är detta meriterande men inget krav. Du är noggrann till ditt sätt och är van vid att arbeta mot uppsatta deadlines. Vidare är du ansvarsfull och trivs som bäst i en roll där du får möjlighet att arbeta självständigt. Då mycket arbete utförs i Excel ser vi att du har god Excel-vana. Utöver det är du flytande i svenska och engelska, i tal såväl som i skrift.
Tjänsten önskas tillsättas omgående, intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Jonas Edenholm
Miad Hassoun
Nicole Eriksson
Jonas Edenholm
072-7274404
Ayhan Turan
Per Borgegård
Daniel Berglind
Moa Sarstedt
Jonas Edenholm
Hanna Borgelsson