Vi söker administratör till storkund inom försäkringar

Vi söker administratör till storkund inom försäkringar

Arbetsbeskrivning

Har du en avslutad ekonomiutbildning och en administrativ ådra? Är du även en hjälpsam och kommunikativ lagspelare som vill lära sig nya saker? Då kan detta konsultuppdrag vara något för dig! Ansök idag då vi önskar att start sker omgående!

OM TJÄNSTEN
Utbetalningsgruppen administrerar utbetalningar av försäkringar inom liv och pension. Idag sker handläggning och utbetalning i olika system men ska över till ett system i transformationen vi står för. Därför behöver vi extra resurser för kringliggande och nya arbetsuppgifter som uppstår för att möjliggöra en smidig förflyttning i våra system.
Arbetsuppgifterna kan bestå av att rensa, sortera, ta bort och lägga till uppgifter i olika system, säkerställa enhetlighet, ta kontakt med kund för att uppdatera adressuppgifter, säkerställa att vi har korrekt/uppdaterade kontouppgifter mm. Kringliggande arbetsuppgifter bestående av att hantera post och förfrågningar. Det kan under transformationens gång uppstå nya, mindre och större uppdrag och vi ser därför att vi behöver någon som är flexibel och kan växla mellan arbetsuppgifter, system och ändå säkerställa att det finns framdrift. Hög effektivitet är A och O samt att man snabbt kan förstå helhet och detaljer för att ta sig an uppgifter.

Du kommer stötta projekt, så väl som specifika personer inom organisationen. Du kan även ta egna ansvarsområden och arbetsuppgifter. Olika specifika eller generella arbetsuppgifter kan ingå som arbetsuppgifter för en administratör.

Du erbjuds

Hos oss får du möjligheten att utvecklas i en dynamisk och professionell arbetsmiljö med högt engagemang och stark laganda. Rollen ger dig värdefull erfarenhet av att arbeta inom en kritisk verksamhet, och vi erbjuder stöd och möjligheter för din fortsatta utveckling.

VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad utbildning från högskola eller universitet inom relevant område
- Har mycket goda kunskaper i Excel
- Är noggrann och initiativtagande
- Har tidigare erfarenhet av administration/arbete på bank
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 november 2024
  • Ansök senast: 27 december 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024