Vi söker Administratör/koordinator till DYNAmore Nordic

Arbetsbeskrivning

En spännande utmaning för en riktigt driven administratör som har god förmåga att hålla ordning på en stor mängd avtal och administrativa processer.

Om företaget
DYNAmore Nordic AB ingår i DYNAmore-koncernen med verksamhet Europa. Fokus är att förse verkstadsindustrin med verktyg för realistisk simulering av mekaniska system för snabbare, säkrare och mera kostnadseffektiv utveckling av produkter och processer. Vår huvudprodukt är programvaran LS-DYNA. Vi är en helhetsleverantör och förutom försäljning av programvara så erbjuder vi kurser, support, programvaruutveckling, datorsystem och konsulttjänster.

Dina arbetsuppgifter
Ditt ansvar blir att se till att all administration kring varje affär blir genomförd på ett noggrant som säkert sätt. Detta innebär att upprätta avtal, följa upp, bevaka deadlines för förlängning, ta fram underlag för fakturering, bevakning och uppföljning av nödvändiga beslut och underskrifter m.m.
Detta sker i mycket nära samarbete med för varje affär ansvarig medarbetare på företaget. Viss kundkontakt förekommer i samband med ingående av avtal och vid förlängning. Du har även kontakt med våra leverantörer och ser till att avtal upprättas kring deras royalties och leveranser.
Kort sagt, du håller ordning på alla administrativa processer och blir lite av spindeln i nätet.
I din roll ingår även att delta i planering och genomförande av mässor och andra event. I dessa sammanhang kan en del resor förekomma.


Din profil
Du har flera års erfarenhet av liknande arbete från företag med komplexa affärer. Du har referenser och intyg som kan bekräfta att du har varit framgångsrik i liknande roller. Din förmåga att ha god ordning och bra struktur på ditt arbete är avgörande. Du har lätt att förstå och sätta dig in i nya system då våra kunder har olika system som vi jobbar i. Erfarenhet av att arrangera och genomföra kundevent är meriterande. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift.

Ansökningsförfarande
Har du frågor gällande tjänsten kontakta då ansvarig rekryteringskonsult på Skill & Industrikompetens, Svanhild Johansson, 072 005 99 64 svanhild.johansson@skill.se Du ansöker genom att logga in eller registrera CV och personligt brev på www.skill.se. Registrering i vår databas innebär ett enklare rekryteringsförfarande för dig och för oss.
Intervjuer och urval sker fortlöpande så skicka in din ansökan redan idag. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Pehr Petersson
0134732065
Pehr Peterson

Pehr Petersson

Pehr Petersson
013-473 20 65
Erica Wiquist
013-32 94 05
Caroline Asklöf

Emma Andersson

Caroline Asklöf

Elise Karlborg
013-473 20 64
Svanhild Johansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Skill Rekrytering Linköping
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Enligt överenskommelse Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 31 januari 2017

Besöksadress

Djurgårdsgatan 56, Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024