Vi söker adminstratörer till vår kund i Östersund

Vi söker adminstratörer till vår kund i Östersund

Arbetsbeskrivning

Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se


Dina arbetsuppgifter
Gillar du att vara spindeln i nätet och jobba administrativt?
Nu söker vi administratörer till vår kund i Östersund. Du kommer att arbeta hemifrån med administrativa uppgifter så som :

• administrativa rutiner
• planering och samordning
• vara ett operativt stöd för verksamheten
• formulering av brev, protokoll, dokumentation med mera
• hantering av interna och externa kontakter
• göra enklare beräkningar, sammanställningar och diagram
• göra kalenderbokningar, mötesbokningar
• diarieföring


Uppdragets start: 26 juli
Arbetstider: Heltid, dagtid, mån-fre

Din profil
Vi tror att du har erfarenhet av administrativt arbete eller kundservice. Dina datorkunskaper är goda och erfarenhet av att ha jobbat med liknande arbetsuppgifter minst ett år är ett krav. Eftersom arbetet utförs hemifrån är det viktigt att man är självständig och gillar att arbeta på egen hand. För att lyckas i rollen krävs det att du kan uttrycka dig obehindrat i både tal och skrift på svenska och engelska. Vi ser också att du behöver ha arbetat med diarieföring.

Uppdragets start: 26 juli
Arbetstider: Heltid, dagtid, mån-fre

Arbetet som konsult på Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet.

Ansökan
Ansök via clockworkpersonal.se sista ansökningsdag är 14 juni 2021 men urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Du är varmt välkommen att kontakta Samuli Helavuori på samuli.helavuori@clwork.se om du har några frågor.

Kontaktpersoner på detta företaget

Angelica Carlsson
0733512704
Jan Johansson

Anders Hultgren
0733512701
Jan Johansson
0733512702
Jan Johansson
0733-512702
Petter Myhlback

Petter Myhlback
0733-512703
Petter Myhlback

Angelica Carlsson

Helena Lundqvist Cabrera

Sammanfattning

Besöksadress

Stigaregatan 7, Falun
None

Postadress

Stigaregatan 7
Falun, 79160

Liknande jobb


Commercial Coordinator

Commercial Coordinator

20 september 2024

20 september 2024