OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Solna men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Höör, Linköping, Kinna, Uddevalla, Karlstad och Visby.
Vårat Team är välfungerande och har ett gott samarbete. Det som krävs är att du är kreativ, problemlösande, fokuserad och har ett gott hjärta.
Tjänsten är ca 75-80% med rullande 4-veckors schema. Dagpass, dygnspass,nätter, helger och lovdagar. Goda möjligheter finns att arbeta upp timmar till heltid.
Teamet som arbetar runt tjejen har ett fantastiskt samarbete och är flexibla mot varandra när oväntade saker sker. Viktigt med personkemi, problemlösande egenskaper och rätt inställning.
Apt-möten då vi alla träffas sker ca 1gång/mån vilket också ingår i denna tjänst.
Varmt välkommen med din ansökan.
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Särnmark Assistans Särnmark Assistans, Särnmark Assistans
Särnmark Assistans
HR-ansvarig Karolina Carrick
08-505 920 16
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-0653699 eller 054-7773774
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-065 36 99 eller 054-777 37 74