Vi söker backofficeadministratör!

Arbetsbeskrivning

Brinner du för kundservice och IT? Är du nu redo för nya utmaningar –då finns här en ypperlig möjlighet! Vi söker dig som vill utvecklas inom service, arbeta i en systemnära roll samtidigt som du får chansen att jobba i ett engagerat team! Ansök redan idag, vi arbetar med löpande urval.

OM TJÄNSTEN
Vi söker nu en Entitlement Excecutive till vår kunds team Entitlement Management. Enheten Nordic Customer Service har i uppdrag att se till att kundservice och leveranser sker enligt avtal. De arbetar för hög konkurrenskraft genom kvalitet, korta ledtider och förståelse för kundens behov. Samtidigt strävar de efter automatisering, processutveckling och ständiga förbättringar. I rollen som Entitlement Excecutive hanterar man beställningar och supportfrågor från våra kredit och marknadstjänster. Du kommer att ingå i en grupp på 8 personer och i ett team på 12. Huvuduppgiften är att tillsammans med andra i teamet hantera faktureringsförberedelser, krediteringar och behörighetsuppsättning vid ny leverans. Då teamet hanterar fakturering av leveranser är behovet som störst sista veckan i varje månad och utifrån det schemaläggs ledighet/semestrar. Entitlement management är ett team med stor stolthet i det de gör. Sammanhållningen och blandningen av åldrar och bakgrund är det som gör dem starka. Deras ledord är kundfokus och lagarbete. Som ny hos oss sätter de upp en plan tillsammans för att stötta och stärka din roll i teamet.

Viktigt: För denna tjänst kommer det krävas en kreditupplysning samt utdrag ur belastningsregistret. Du väljer "kontroll av egna uppgifter", vänligen beställ 1 st belastningsregister direkt i samband med att du söker tjänsten här!

Du erbjuds
- Möjlighet att få inblick i ett ledande globalt företag
- Omges av engagerade och kompetenta kollegor
- En engagerad konsultchef som kommer vara din karriärspartner
- Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

VI SÖKER DIG SOM
- Drivs av att arbeta självständigt såväl som i grupp, leverera hög service, trivs med att arbeta administrativt och tillsammans med andra delar av företaget
- Är noggrann, lösningsorienterad, positiv och strukturerad i ditt arbete
- Har tidigare erfarenhet av att arbeta i CRM system, helst Salesforce, eller Backoffice system
- Har tidigare erfarenhet av att arbeta med fakturor
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet av arbete med support i någon av följande branscher; bank, finans, försäkring, telecom, tech, fastighet eller juridik.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 september 2024
  • Ansök senast: 27 oktober 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024