OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Har du öga för detaljer och en administrativ ådra? Just nu så söker vi en bemanningsansvarig till ett expansivt företag på Lidingö. Här ges du möjlighet att vara med och påverka företagets framgång samtidigt som du har möjlighet att själv växa inom företaget.
Låter det intressant? Läs vidare och sök jobbet redan idag!
Om företaget
Rozen Clean AB är ett växande och familjärt städföretag med privat- och företagskunder i Stockholm, Uppsala och Nyköping. De har mycket fina recensioner från kunder och anställda. Rozen Clean AB är stärkta i deras övertygelse om att anställda med bra villkor är tryggare, lojala och gör ett bättre jobb vilket leder till nöjda och långsiktiga kunder.
Rozen Clean AB är ett ungt snabbväxande städföretag som har vuxit från 0 till c: a 75 anställda på 4,5 år. Här värdesätts ordning & reda och alla är noga med rutiner och har hög standard på allt som görs.
Arbetsuppgifter
Företaget har en platt organisation med fyra medarbetare på kontoret. Här kommer du ges möjlighet att vara med och påverka företagets fortsatta expansion. Vi ser att du trivs med att arbeta i ett öppet landskap och att du ser det som en självklarhet att bidra till det goda samarbetet.
Att arbeta som bemanningsplanerare innebär at dina arbetsdagar aldrig ser likadana ut och ställer därför stora krav på din flexibilitet. Huvuduppgifterna är att ta emot och boka in nya och befintliga kunders förfrågningar. I rollen som bemanningsansvarig kommer du att lägga scheman för att på ett effektivt sätt strukturera de anställdas dagar. Du ansvarar för att koordinera rätt städare till rätt kund och att tidsåtgången för uppdraget är korrekt inbokad.
Du kommer dagligen att ha kontakt med kunder och anställda och se till att allting flyter på. Tillsammans med teamledaren kommer du veckovis gå i genom och vara delaktig i rekryteringen av nya städare, vidareutbildning av befintlig personal samt arrangera aktiviteter för personalen.
Kvalifikationer
För att lyckas i rollen har du ett noggrant och strukturerat arbetssätt. Du trivs i en administrativ roll och ser service som en självklarhet under din arbetsdag. För att vara kvalificerad för tjänsten ser vi att du har:
• Duktig på att etablera och bevara relationer
• Talar och skriver på en professionell nivå i både svenska och engelska.
• Meriterande om du har erfarenhet av kundservice sedan tidigare
• van att hantera flera olika system och arbeta med datorn som ditt främsta redskap.
• högskoleexamen eller motsvarande
Övrigt
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med tillträde enligt överenskommelse. Arbetet kommer ske på plats i Gåshaga och är förlagt under kontorstider.
Rekryteringen är ett samarbete mellan KFX HR-partner och Rozen Clean AB. Samtliga frågor om tjänsten hänvisas till ansvarig rekryterare Caroline Dunvret. Urval sker löpande, vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Har du några frågor eller funderingar kontakta Caroline Dunvret på 08-663 99 00 eller rekrytering.stockholm@kfx.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Martina Wahlgren
Hanna Benjaminson
Clara Backlund
Susanne Järleby
Anna Jardelid
Hanna Benjaminson
Susanne Järleby
Linn Arvidsson
William Ericson
Linnea Hägg