OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
StaffUp Office & Accounting är en del av StaffUp/Rett Bemanning som är en av Nordens största bemanningsbyråkedjor. Vi specialiserar oss på personaluthyrning- och rekrytering. Ett av våra huvudmål är att vara det naturliga förstavalet som samarbetspartner vad gäller bemanning och rekrytering. Detta för att vi ställer höga krav på oss själva när det gäller kvalitet och leverans. Våra kunder finns i den privata och offentliga sektorn och av alla storlekar. StaffUp/Rett Bemanning har i dag ett 40-tal kontor i Sverige och Norge. Vi söker butikssäljare för uthyrning och rekrytering i Stockholm. Vi har satt som mål att bli en av Nordens ledande bemanningsföretag inom bemanning och rekrytering. Från våra bemanningskontor i Norge och Sverige har vi kontakt med kunder i hela landet. Vi söker därför efter flera butiksäljare som vi kan kontakta så fort som möjligt när det rätta uppdraget för uthyrning eller rekrytering skall bemannas. Vi ser att du har erfarenhet från butiksförsäljning. Du bör även ha erfarenhet av inköp och delar av marknadsföring. Du som söker -Bör ha ett starkt driv i dina affärer. -En stark vilja att lyckas. -Flexibel och självgående. -Kreativ/iderik. Förutom att du är en kreativ och duktig säljare så ska du även behärska Office paketet. Vi ser gärna att du kan uttrycka dig på engelska i tal och skrift, men inget krav. Tillträde till tjänsten sker snarast. För att ansöka om denna tjänst och registrera dig i vår kandidatbas, besök vår hemsida på www.staffup.se