OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tycker du om att felsöka och problemlösa? Är du en fena på IT och datasystem, organisera och utforma rutiner? Skulle du vilja spela en viktig roll i ett stort företag? Då kan denna tjänsten vara något för just dig!
OM FÖRETAGET
”Vi erbjuder ett brett, innovativt och kraftfullt utbud av maskiner och verktyg för byggnads- och stenindustrin. Du kan vara säker på att få produkter, service och support som passar dig genom våra säljare”
Mer information om vår kund fås vid intervjutillfälle.
DINA ARBETSUPPGIFTER
Som Chemical Compliance administrator hos vår kund kommer du ha en viktig roll i att hantera mycket data, felsöka i processer och system och hitta lösningar. Det är en administrativ roll men också strategisk, vilket är en intressant kombination. Du kommer att organisera och utveckla med ständig fokus på förbättring. Dina arbetstider lägger du upp tillsammans med din arbetsledare.
DIN PROFIL
Vi söker dig som för det första älskar problemlösning, du trivs i att arbeta administrativt med dator och tycker det är roligt att lära känna nya system. Du har en fallenhet för att organisera och strukturera och går igång på att förenkla processer. Du är driven och engagerad som person och gillar att grotta ner dig i data.
Är du dessutom en person som gärna bidrar till ett positivt arbetsklimat, vill arbeta tillsammans med kollegor som har högt i tak och drivs av hög motivation då hoppas vi verkligen att få läsa din ansökan så snart som möjligt!
Skallkrav
•Engelska i tal och skrift
•Relevant utbildning/erfarenhet
Meriterande
•Svenska flytande i tal och skrift
OM OSS
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
VILLKOR
Startdatum: Omgående enl. överenskommelse
Placeringsort: Göteborg
Omfattning: 100%, 12månader med möjlighet till förlängning
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996