Vi söker dig inom Supply chain

Vi söker dig inom Supply chain

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av logistik och har koll på supply chain? Är du dessutom flexibel, anpassningsbar och strukturerad? Perfekt – dig vill vi träffa proaktivt! Nu söker flera av våra kunder dig som kan olika delar av logistik och supply chain. Tidigare meriterande tjänster är bland annat logistikkoordinator, supply chain planner/coordinator, transportplanerare, demand planner, inköpare, inköpskoordinator osv.

Ansvarsområden
Arbetsuppgifterna kan vara:
• Skapa order och hantera hela orderprocessen
• Analysera och förbättra lagersituation och balansera inleveranser gentemot försäljningsprognos
• Hantera inköpsorder
• Utveckling och förbättring av företagets varuflöden
• Leveransbevakning
• Inköp
• Optimera lagernivåer
• Transportplanering
• Tullregler och dokumentation
• Inbound/Outbound
• Många kontaktytor
• Kontakt med leverantörer
• Fakturahantering
• Demand planning
• Supply planning



Arbetstider
Plats: Stockholm med omnejd
Start: Löpande efter behov
Uppdragslängd: Varierar beroendes på kund och uppdrag

OBS! Detta är en proaktiv annons vilket betyder att det inte är riktat mot ett uppdrag utan vi vill ha kontakt med dig i proaktivt syfte inför kommande uppdrag



Kvalifikationer
Kvalifikationer
• Minst 1 års erfarenhet av supply chain
• Van systemanvändare
• Goda kunskaper i MS Excel
• Svenska och engelska flytande i tal och skrift

Meriterande
• Relevant utbildning inom Supply chain
• SAP, Microsoft NAV/AX och andra relevanta system

Vem är du?
Som person är du affärsinriktad, flexibel och lösningsorienterad. Vidare har du en stark analytisk förmåga samt ett drivande arbetssätt med god integritet. Du är relationsbyggande, samarbetsvillig och har en positiv framåtanda, samtidigt som du är van vid att arbeta på ett strukturerat och självständigt sätt.




Ansökan
Sista ansökningsdag: 2020-09-30, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Eventuella tjänster kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Caroline Karlsson, caroline.karlsson@randstad.se



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 augusti 2020
  • Ansök senast: 30 september 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


22 november 2024

19 november 2024

19 november 2024